Ik stelde mijn vraag inderdaad iets dom.
Maar ik bedoel eigenlijk meer hoe het in zijn werk gaat, dus o.a. qua verbinding met ISP.
Maar ik bedoel eigenlijk meer hoe het in zijn werk gaat, dus o.a. qua verbinding met ISP.
Gewoon inbellen, de meeste gsm's sluit je aan met een kabeltje of via de ir poort. Veel Plezier
Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
Nou eigenlijk zoals normaal met je analoge modem ook, alleen gebruik je dan je telefoon als modemOp woensdag 06 juni 2001 17:25 schreef tuftuftuf het volgende:
Ik stelde mijn vraag inderdaad iets dom.
Euhm.. het is gewoon een modem. Zoals je al zei. Dus je hebt op je laptop gewoon een dialup verbinding naar de provider die je thuis ook hebt. Makkelijkst is een telefoon met ingebouwd modem en infrarood (like Nokia 7110, 6210, 8110). Dan houdt je gewoon je telefoon naast je laptop en je kan internetten.
Snelheid is brak, 9k6 of 14k4 maximaal. Dus IRC lukt nog wel, maar surfen kan je vergeten.
Snelheid is brak, 9k6 of 14k4 maximaal. Dus IRC lukt nog wel, maar surfen kan je vergeten.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Het is in ieder geval beter en makkelijker dan WAP.
Als je veel internet via je telefoon, dan is een Nokia CardPhone leuk (uh... ik bedoel handig
). PC-Card met klein antennetje, SIM erin en klaar.
Als je veel internet via je telefoon, dan is een Nokia CardPhone leuk (uh... ik bedoel handig
No production networks were harmed during this posting
Pagina: 1