Philips Avent digitale flessenwarmer scf260

Pagina: 1
Acties:
  • 973 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_cu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-05-2021
(geen hulpvraag maar een howto)

Mijn Philips flessenwarmer was kapot en ik geen idee hoe ik hem moest repareren. Het betreft de digitale flessenwarmer van Avent, de SCF260. Het apparaat was negen maanden oud toen ik hem eens ontkalkte, vanaf dat moment sloot de deksel niet meer goed genoeg. Als alles goed functioneert en de deksel is niet goed dicht dan gaan alle lichtjes knipperen en werkt het apparaat niet. Als ik de deksel nu sloot was hij op zich dicht, maar de lichtjes bleven knipperen, ik dacht dus aan een kapotte sensor. Ik heb hem naar het Repair Cafe Den Haag gebracht en daar hadden ze hem zo gemaakt. Ze hebben van wat zacht plastic (in dit geval de verpakking van wattestaafjes) een cirkeltje met een doorsnede van 5 mm geknipt. Dit is op/in de sensor gedrukt, en toen werkte hij weer. Na het testen is het schijfje vastgemaakt met wat plasticlijm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:15
Geen idee wat je met dit topic wilt, maar voor de volgende keer:
Philips geeft standaard 2 jaar garantie op al haar producten.
Welke je nu kwijt bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Het lijkt mij eerder op spam voor het repair cafe in den haag (userts enige post)

[ Voor 14% gewijzigd door Fish op 27-10-2013 22:47 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fish schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:47:
Het lijkt mij eerder op spam voor het repair cafe in den haag (userts enige post)
Exactemundo, TR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Mja, an sich heb ik niet zo heel veel tegen oplossingen voor problemen posten, maar de discussie hier gaat meer over de user dan over het onderwerp. Slotje.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.