Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fishman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 18:19
Hallo,

Zoals de eigenaars van de TP-Link TL-WDR4900 ongetwijfeld weten ondersteund deze router helaas geen wifi gast netwerk. Ik kwam daar helaas pas achter NADAT ik de router gekocht had.
Echter, voor de TL-WDR4300 was dit ook het geval, maar hier hebben ze achteraf via een firmware update alsnog de wifi guest network mogelijkheid toegevoegd.
Zie hier: http://nl.tp-link.com/support/download/?model=TL-WDR4300&version=V1#tbl_j

Ik heb vervolgens een support vraag ingeschoten bij TP-Link en kreeg dit antwoord:

[/quote]
Thank you for your Email.
I'm sorry to tell you that Guest Network is not going to be added recently.
We collect our customers' feedback. If it's needed by many customers, we'll add this feature. Thank you for your trust.

Best Regards,
Kate Nie
TP-LINK Technical Support Engineer
[quote]

Nu is mijn vraag, willen jullie ook een support vraag inschieten om support voor Wifi guest netwerken toe te voegen aan de WDR4900? Als er een aantal vragen binnenkomen gaan ze deze feature hopelijk realiseren.
Bij deze de link om meteen op de juiste support pagina te komen:
http://nl.tp-link.com/support/contact/

Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:58

lier

MikroTik nerd

Waarom stap je niet over op OpenWRT?

(Overigens vind ik je initiatief wel goed!)

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:28
Hallo,

Deze vraag heb ik ook aan TP-Link gesteld. Helaas heeft men geen plannen in deze richting, "because there will be no new firmware released in the future for some reason."

Jammer dus.

Voor overstappen naar OpenWRT voel ik niet veel omdat ik recent al een 1043ND heb verprutst met Gargoyle, dat geen harde reset mogelijk kent via de resetknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203842

DD-WRT dan?

Werkt heel goed.

Gewoon één keer instellen, en met je tengels van af blijven. Gaat jaren vooruit!