Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik ben een leek op technisch vlak, vandaar dat ik hier even om advies vraag.

Ik heb een Galaxy S3, sinds vanochtend reboot hij zichzelf continu. Komt niet verder dan het opstartscherm met het introotje van de provider en dan reboot hij zichzelf weer, dit herhaalt hij eindeloos.
Heb al een battery pull gedaan, maar op het moment dat ik de batterij er weer in zet start hij uit zichzelf en herhaalt hij het weer :?

Iemand bekend met dit probleem?
Heb geprobeerd via volumetoets down-home button-power knop om via daar een reset uit te voeren.
Maar daar blijft hij hangen met de melding "Downloading".

Ik weet niet wat ik ermee moet, misschien moet ik hem flashen oid?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Gr.
CSAW

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-11 17:24
Je moet even het volgende testen,

Volume knop omhoog, home knop en dan powerknop ingedrukt houden.

wanneer je het scherm ziet, staat er dan ook ergens een melding over het niet kunnen lezen van geheugen of iets in die zin?

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:18

TommieW

Numa numa.

Hier een lotgenoot. Ik heb exact hetzelfde probleem gehad.
Om te beginnen: Je hebt twee toetscombinaties tijdens het booten: vol up+home+pwr en vol down+home+pwr.
Wat je net hebt gedaan - dus met vol down - zorgt er voor dat het toestel in downloadmodus gaat. In deze modus kan men via ODIN op de PC nieuwe firmware flashen op het toestel. Om een factory reset te doen - dus wat jij wou doen - moet je de volumetoets omhoog ingedrukt houden samen met de homebutton en de powerbutton.

Voor mij was de oplossing: factory reset (hierbij gaat alles op het interne geheugen verloren, dus ook foto's bijvoorbeeld!). Zo ver ik weet is er geen manier meer om de data van je telefoon te halen, helaas.
Ik had mijn telefoon terug gestuurd en hem vier weken kwijt geweest. Het enige wat ze hadden gedaan was het opnieuw flashen van de software. Dit heeft het probleem niet opgelost bij mij.
Wat uiteindelijk de oplossing voor mij is: Het gebruiken van een andere launcher! Sinds ik Nova launcher of Next Launcher gebruik in plaats van de standaard Samsung launcher heb ik geen bootloop problemen meer. Toen ik de Samsung launcher gebruikte, kon ik maximaal twee dagen met m'n toestel doen, voordat ik een bootloop kreeg.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-11 22:14
Insane chip misschien?

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:18

TommieW

Numa numa.

Nee. Bij een sudden death doet het toestel helemaal niets meer.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-11 22:14
TommieW schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:14:
[...]

Nee. Bij een sudden death doet het toestel helemaal niets meer.
Berichten op Internet vertellen dat als er een insane chip inzit dat het toestel vaak reboot op een dag, dan daarna blijft "bootloopen"

Er is hier zelfs een Topic over "sudden death" S3 ... Daar staat ook dat de S3's blijven "bootloopen" of niet meer starten
Pagina: 1