iBood Panasonic 42 en 47" IPS 3d LED tv (699 en 849 euro)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:45
Een enorm aantrekkelijke tv, dat goed scoort tijdens review van Cnet: http://reviews.cnet.co.uk...-l47ft60-review-50011417/

Ik weet niet zeker of de Cashback er ook op geld.
http://www.vieracashback....vcnl/actievoorwaarden.pdf

Ibood is namelijk geen officiele dealer van Panasonic.

Toch zijn de prijzen al gauw 300 euro lager dan de prijzen in de pw (inclusief de cashback).

Geen idee of het een Nederlands model is. Ook staat er niet bij of het CI+ van Ziggo gecertificeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelvern
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-09 18:41
Beetje gehad met iBood nadat ze gister opeens roze i.p.v. witte muizen erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Misschien handig om de link naar iBood erbij te zetten: http://nl-nl.forum.ibood....e_met_ips-scherm_en_wifi/

Het gaat bij de actie om €50 retour voor de 42", of €100 retour voor de 47". Panasonic is echter vaag over de deelnemende dealers. Ze verwijzen naar de actiepagina, maar aldaar kun je nergens een lijst opvragen met deelnemende dealers. Zie ook: http://www.panasonic.com/...viera-cashback-actie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:28

Nikeo

Jawelles

Op de site van panasonic staat het cashbackformulier. http://www.vieracashback.actiecoupon.com/

Ibood staat niet op de tweede pagina van het cashbackformulier, na het invullen van je gegevens, bij de deelnemende dealers. Deze staan per plaatsnaam met naam en toenaam onder een drop down menu en dus is heel specifiek en duidelijk over wie wel meedoet en wie niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Nikeo op 19-10-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Toch een prima prijs, ondanks de niet-werkende cashback. De discussie op de iBood fora is nu vooral gericht op de vraag welk landmodel het betreft. Dit ivm. bijvoorbeeld CI+ certificering. iBood is hier weer eens lekker vaag over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Kelvern schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:47:
Beetje gehad met iBood nadat ze gister opeens roze i.p.v. witte muizen erop zetten.
Bij iBood weet je dat een aanbieding uitverkocht kan raken dus dan had je gewoon eerder moeten kopen als je witte muizen had gewild zoals ik ook bijtijds gedaan heb. Dat is nou eenmaal de formule.

[ Voor 9% gewijzigd door melk0r op 19-10-2013 11:31 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:20
Ik denk dat parasonic een dealtje met ibood heeft gemaakt en hier de cashback al in verwerkt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:03
Quote uit de voorwaarden:

"(Internet)aankopen bij niet deelnemende dealers zijn uitgesloten van deelname."

In de lijst staan uitsluitend fysieke winkels. Als die ook een internet winkel erbij hebben, geldt de cashback dus wel. Aangezien Ibood geen fysieke winkel heeft en niet in de dealerlijst staat, kan je de cashback vergeten.

Sowieso heb je de kans op een buitenlands model TV, als je een beetje pech hebt.
Dan is er vaak een andere BARcode op de doos en dan ziet Panasonic direct dat de TV uit het buitenland komt. Grijze importen verkopen doen ze vaker bij Ibood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
cornfed99111 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:40:
Sowieso heb je de kans op een buitenlands model TV, als je een beetje pech hebt.
Denk dat die kans bij die site rond de 90% ligt. Plus aftersales is daar een onbekend begrip. Aldus: succes :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-09 20:40
Zojuist de 47" besteld - lang getwijfeld tussen de Philips 47PFL7008 en de Panasonic 47ET60. Nu de Panasonic 47FT60 voor een scherpe prijs: ik kon hem niet laten lopen. Zelfs zonder de cashback is het een beauty van een aanbieding!

Wanneer blijkt dat het een Oostblokmodel met nadelen is annuleer ik hem voor ze hem verzenden (6 november). Begin van de week maar eens uitsluitsel bij iBood vragen.

Ben benieuwd welke eventuele CI+ complicaties je kunt verwachten. Annuleren kan altijd nog, maandag beslissen "dat ik hem toch wilde" betekent "te laat zijn". ;)

En Ambilight? Dat knutselen we er desnoods nog een keer tussen...

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Op alle andere Europese filialen van Ibood zijn de tv's ook te koop.
Dan is de kans heel klein dat dit een specifiek NL model is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Eindelijk duidelijkheid!
Beste iBOOD’ers,

De schitterende Panasonic’s van vandaag dragen de volledige typenummers TX-42FT60E (42 inch) en TX-47FT60E (47 inch) en zijn dus beiden o.a. Ziggo gecertificeerd!
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
cornfed99111 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:37:
Op alle andere Europese filialen van Ibood zijn de tv's ook te koop.
Dan is de kans heel klein dat dit een specifiek NL model is.
En inderdaad, dit betreft een Europees model.
TX-L42FT60E is voor continentaal Europa.
TX-L42FT60B is voor UK/Ierland
TX-L42FT60 is voor CIS-Voormalige Sovjet Unie.

Dus Ziggo heeft het Europese model gecertificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plattvdiscounter.nl en dan met geld terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeytbear
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 20:53
Goeie. Precies dezelfde prijs als ibood , je weet dan wel zeker dat je de 100euro terugkrijgt in tegenstelling tot ibood :)
Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:34:
plattvdiscounter.nl en dan met geld terug

[ Voor 6% gewijzigd door smokeytbear op 19-10-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 12:57
Wow, bij plattetvdiscounter voor 850 - 100 euro. Fantastische deal, heel erg aan het twijfelen nu... Je moet overigens voor Groningen kiezen, daar staat 'ie tussen.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemoldemans
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 08:24
Ik kwam hem ook tegen op platteTvDiscounter.nl, slim van ze om in de prijs mee te gaan, wat een enorme marge zit er normaal op!
Ik heb de 42" besteld met 50euro cashback, hopelijk versturen ze hem iets sneller dan 7nov. bij ibood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Inmiddels weer volle mep bij plattetvdiscounter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
Ik mag toch aannemen dat de praktijken die bedrijven als plattetvdiscounter uithaalt inmiddels wel bekend zijn? 1 dag meegaan met de aanbieding van IBood is niet ongewoon, maar zie je artikel maar eens te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Ze waren de enige die in de prijs meegingen, daarvoor hulde.

Toen ik bestelde stond er nog voorraad, hopelijk kan ik hem vandaag afhalen. We zullen zien. :)

edit: reactie van plattetvdiscounter dat de voorraad inderdaad in no-time weg was, en dat ze verwachten uit de zending van over 3-4 dagen te kunnen uitleveren. Dat zou perfect zijn, dan kan hij dit weekend gebruikt worden!

[ Voor 41% gewijzigd door coyote1980 op 21-10-2013 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Laatst online: 03:13
4tune schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:03:
Ik mag toch aannemen dat de praktijken die bedrijven als plattetvdiscounter uithaalt inmiddels wel bekend zijn? 1 dag meegaan met de aanbieding van IBood is niet ongewoon, maar zie je artikel maar eens te verkrijgen.
Heb ook wel eens gehoord dat het moeilijk is om je artikel te verkrijgen bij Plattetvdiscounter na verlaging van de prijs naar ibood prijs.
Daarom heb ik 'm bij beide besteld en als ik 'm van plattetvdiscounter ontvang, annuleer ik de ibood :o

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 21:31

m00

Ik heb er met de kerstdagen eens een Toshiba besteld, ook een iBood-kloon-aanbieding. Werd gewoon geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemoldemans
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 08:24
willemoldemans schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:24:
Ik kwam hem ook tegen op platteTvDiscounter.nl, slim van ze om in de prijs mee te gaan, wat een enorme marge zit er normaal op!
Ik heb de 42" besteld met 50euro cashback, hopelijk versturen ze hem iets sneller dan 7nov. bij ibood
vanmorgen een email van platteTvDiscounter.nl dat hij vandaag verzonden gaat worden. _/-\o_

maar wat een enorme marge hebben ze normaal op die toestellen, ik kan me niet voorstellen dat ze ze nu met verlies hebben verkocht.

[ Voor 13% gewijzigd door willemoldemans op 21-10-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
Ik kreeg een mail dat ie (uiterlijk) a.s. woensdag wordt uitgeleverd :)

Maakt mij niet heel veel uit, ben nog druk in verbouwing en kunnen dus toch pas eind november ons huusje in :)

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Laatst online: 22:00
Ik heb geklikt op afhalen, dus ik ben benieuwd of ik hem morgen of overmorgen mag gaan afhalen :)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
wwwhizz schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:09:
Ik heb geklikt op afhalen, dus ik ben benieuwd of ik hem morgen of overmorgen mag gaan afhalen :)
Hier hetzelfde, wel al afgerekend.

Maandag had ik al even contact opgenomen en ze verwachtten toen binnen 3 a 4 werkdagen weer voorraad in het magazijn te hebben. Ben reuze benieuwd! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Ik heb ze even gemaild of ze al een update hadden, ik kreeg het volgende terug:
Vanwege het enorme succes van deze zeer scherpe aanbieding, was onze eigen voorraad niet voldoende. We krijgen nu dagelijks bestellingen binnen en verdelen ze in volgorde van bestelling.

Op dit moment kan ik u nog niet aangeven wanneer uw toestel klaar zal staan in de showroom, maar ik verwacht binnen enkele dagen. U krijgt van ons een mail zodra deze klaar staat.
Nog maar even wachten dan :)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

laatste keer dat ik wat bestelde via iBood, OCZ SSD, bleek het refurbished spul.
zou dat ook met deze aanbieding zijn?

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Ik denk niet dat er zoveel refurbished FT60E te krijgen zijn en dat het in dit geval gewoon nieuw spul is.

Hoop snel een afhaalbericht van plattetvdiscounter te krijgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heeft iemand deze TV al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
Yup, via PlatteTvDiscounter :), gisteren binnen gekomen. Echter nn huis is nog niet af dus nog niet kunnen testen ;)

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Van het weekend even 'op goed geluk' bij PTD langegeweest omdat ik toch in de buurt was. Helaas was mijn TV nog niet binnen, maar ik kwam vooral langs om hem eens in het echt te bekijken. Ja, dat is wel een mooi toestel dat het wachten waard is.

De verkoper gaf aan dat ze elke dag een aantal exemplaren binnenkregen, blijkbaar hebben ze elders nog een magazijn wat de distributie afhandelt, OF hun leverancier drukt de klantgegevens al af op de bestelde exemplaren. Afijn, met wat geluk heb ik hem ook gewoon voor komend weekend in huis :)

De iBood bestelling heb ik inmiddels geannuleerd nu ik weet dat PTD uitlevert. Dat ik niet straks moeite moet doen om een zending te weigeren enzo ;)

[ Voor 12% gewijzigd door coyote1980 op 28-10-2013 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:40
Kreeg gisteren een email van iBood. Verwachte verzenddatum is aangepast van 6 naar 15 november :( Toch wel een beetje spijt dat ik niet ook de gok heb genomen om bij PTD te bestellen. Al is achteraf praten natuurlijk altijd makkelijk.

Valt me wel op dat als mensen op de bijbehorende topics op het iBood forum aangeven dat de verwachte verzenddatum gewijzigd is, dit zorgvuldig door de moderaters aldaar weggemod wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
PTD heeft tegen mij 13 november gezegd:
Helaas nog niet echt. We hebben bericht gehad dat ze verwachten de toestellen hier 13 november te kunnen leveren, maar mijn collega is nu hard bezig om ervoor te zorgen dat we ze eerder zullen hebben. Ik hoop dat we nog even een beroep mogen doen op je geduld.

Zodra er meer duidelijk is, wordt je op de hoogte gesteld.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:45
----edit---
foutje!

[ Voor 94% gewijzigd door kx22 op 06-11-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
ik heb van PTD nog niks gehoord helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

Toevallig vandaag ook bij PTD geïnformeerd:
De verwachting is dat de toestellen aankomende zaterdag bij ons geleverd worden, en we zullen ze dan begin komende week verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
:X Ik heb 'm reeds 2 weken binnen van PTD

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Thecola schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:56:
:X Ik heb 'm reeds 2 weken binnen van PTD
Wanneer had jij hem besteld en afgerekend? Hier 19/10/2013 17:37:22

[ Voor 5% gewijzigd door coyote1980 op 13-11-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
coyote1980 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:33:
[...]

Wanneer had jij hem besteld en afgerekend? Hier 19/10/2013 17:37:22
Ik 19-10 alleen dan paar uurtjes later, rond 20.15...

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Nou, zo veel dus voor "we handelen de orders in de volgorde van bestellen af"... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
het blijft stil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:40
Ze hebben leveringsproblemen bij iBood. Sommigen hebben de TV al wel geleverd gekregen, anderen hebben een email ontvangen dat levering (wederom) is uitgesteld. Dit keer tot 30 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
iBood heeft mij vanmiddag rond 17.45 uur een cancellation-mail gestuurd. Ik had de 47 inch besteld en deze gaat dus niet meer geleverd worden. :( Anderen hebben daarentegen juist een verzendbevestiging gekregen. ;(

[ Voor 13% gewijzigd door Louise525 op 22-11-2013 20:55 ]

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprider
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-06-2021
Ik heb vanmiddag te horen gekregen van PTD dat de rest van de tv's pas 2 december geleverd zullen worden. Hoop dat ze daar niet alsnog met hetzelfde nieuws als iBood komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
sprider schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:02:
Ik heb vanmiddag te horen gekregen van PTD dat de rest van de tv's pas 2 december geleverd zullen worden. Hoop dat ze daar niet alsnog met hetzelfde nieuws als iBood komen.
Het zal bij PTD waarschijnlijk om kleinere aantallen gaan. Heb in ieder geval wel spijt dat ik daar niet besteld heb.

Blijft wel een vreemd verhaal dat iBood niet kan leveren want PTD kan moeilijk onder inkoopprijs verkopen. Dan zou je bijna gaan denken dat het onwil is van iBood om er nog langer mee bezig te zijn.

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprider
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-06-2021
Louise525 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:11:
[...]

Het zal bij PTD waarschijnlijk om kleinere aantallen gaan. Heb in ieder geval wel spijt dat ik daar niet besteld heb.

Blijft wel een vreemd verhaal dat iBood niet kan leveren want PTD kan moeilijk onder inkoopprijs verkopen. Dan zou je bijna gaan denken dat het onwil is van iBood om er nog langer mee bezig te zijn.
Zal iBood geen alternatief bieden net als toen met die Samsung F7000 tv's? Zou wel vreemd als iBood echt niet gaat leveren.

Hoop dat ze nog ergens mee komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Ze zijn er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-09 21:38

Bolletje

Moderator Harde Waren
Nee, dit zijn de ET's, niet de FT's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caspar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:41
En plattetvdiscounter past zijn prijzen ook weer aan :)

http://www.plattetvdiscou...-tx-l47et60e?ref=tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
Volgens mij op de ET geen cashback trouwens.

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Bolletje schreef op zondag 24 november 2013 @ 00:43:
Nee, dit zijn de ET's, niet de FT's.
wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Kun je in de pricewatch of op de Panasonic site zo nalezen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hkuit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 21:36
coyote1980 schreef op zondag 24 november 2013 @ 09:15:
[...]

Kun je in de pricewatch of op de Panasonic site zo nalezen... :X
Ja, maar jij weet het al en dan is 't op een forum best gebruikelijk om die kennis te delen (al plaats je maar 2 links). Of niet? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Hkuit schreef op zondag 24 november 2013 @ 12:44:
Ja, maar jij weet het al en dan is 't op een forum best gebruikelijk om die kennis te delen (al plaats je maar 2 links). Of niet? _/-\o_
Op een forum is het ook best gebruikelijk om énige inzet zelf te tonen i.p.v. random vragen neer te plempen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
Zit erg te twijfelen of ik de ET zal bestellen. Het dompergevoel van de niet-geleverde FT is nog sterk aanwezig.
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamper03
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-09 11:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

Zojuist verzendbevestiging ontvangen van PTD (47FT60, 19-10 besteld), fyi...

[ Voor 10% gewijzigd door iENO op 02-12-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Ik heb hem gisteren opgehaald :)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_