Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fries1984
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-02-2021
Ik zag net een video welke een tip geeft waarmee je 2,- per maand goedkoper uit bent! Getest en t werkt!

Voor maar 5,80 per maand Netflix :*)
*knip*

[ Voor 18% gewijzigd door SmartDoDo op 19-10-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-10 20:29
Spam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-10 03:40
Maak nog wat reclame, het zal lang werken zo. Oud nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fries1984
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-02-2021
Nee geen spam, leek mij de moeite dit te delen. Geloof vaak niet zo in deze dingen...

Vraag me af waarom netflix dit dan ook niet dicht timmert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:06
Inderdaad oud nieuws, maar hier is toch geen sprake van spam man. Ik weet alleen niet of het helemaal de bedoeling is om het zo onder de aandacht te brengen hier.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-10 20:03
De titel van dat filmpje: "Bijna GRATIS Netflix kijken ! -- Netflix hack NL BE"

Netflix is al bijna gratis met 8 euro per maand. Als je het van die ene 2 euro per maand moet hebben, dan ben je diep triest. Dan moet je je ook maar eens flink achter de oren krabben, of je niet even wat beter met je geld om moet gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Oud nieuws, en hoe meer mensen dat doen hoe minder 'Nederlandse' abonnees er zijn. Dus hoe minder interessant het voor netflix is om te investeren in content voor de Nederlandse versie. Als je dus vooral naar de Nederlandse versie kijkt is het niet echt verstandig ook.

Ik ben om deze reden speciaal overgestapt van een Amerikaans naar een Nederlands account. Liever een paar euro meer en dan ook meer inkomsten voor de Nederlandse tak en dus ook meer series/films met lekker makkelijk Nederlandse ondertiteling ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:46

SmartDoDo

Woeptiedoe

In feite is dit het omzeilen van een beveiliging of onjuist gebruik maken van de opzet van Netflix. Dat zijn geen zaken waar wij behulpzaam bij willen zijn. Daarnaast is dit ook geen discussieonderwerp voor FTM. Alle redenen dus om hier een stuk ijzer aan te hangen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.