20x JA Solar 6.9KW; Fronius Symo 7.0; Panasonic J Mono 7KW; Atlantic Explorer V3

op pcidatabase.com zoeken naar de merken/typenr's van de niet herkende onderdelen waarna je de drivers kan gaan opzoeken.
[ Voor 24% gewijzigd door Raven op 18-10-2013 19:57 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Kun je Windows XP wellicht virtualiseren en de hardware met VT-d doorsturen naar je VM?
[ Voor 20% gewijzigd door Trommelrem op 18-10-2013 20:00 ]
Maar als XP eenmaal draait, dan heeft ie geen netwerk meer nodig en kunnen lekken niet zo 123 misbruikt worden zodra de support voorbij is.
[ Voor 48% gewijzigd door Raven op 18-10-2013 20:02 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Gerrit
20x JA Solar 6.9KW; Fronius Symo 7.0; Panasonic J Mono 7KW; Atlantic Explorer V3
[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 18-10-2013 20:06 ]
Oscar Wilde
Verder kan je het advies van Raven opvolgen mbt de drivers.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Taal maakt niet uit. Alle talen onderling zijn compatible. Alleen OEM, Retail en Volume maakt wel uit. Pas vanaf NT 6.0 kun je alle installatiemedia gebruiken.TommieW schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:47:
als je een licentie hebt voor Windows XP OEM Dutch, moet het installatiemedium ook Windows XP OEM Dutch zijn.
Ik neem een 2 de hands laptop, ik verwissel de hdd met een ssd, kan ik nu op deze lege laptop
mijn eigen gekochte Winxp OEM installeren (ligt toch bij mij op de plank), of verplicht de hardware van de laptop (moederbord van de laptop) mij om toch gebruik te maken van de installatie cd die origineel bij de laptop zat? en zou dat ook per laptop merk verschillen?
Gerrit
Als je die licentie al op een andere computer hebt geactiveerd, mag het in het principe niet van Microsoft, maar daar zal je niet veel van merken. Windows XP kan je op zo veel computers als je wil probleemloos activeren.frisianstar schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:24:
Volgens mij begrijpen wij elkaar niet:
Ik neem een 2 de hands laptop, ik verwissel de hdd met een ssd, kan ik nu op deze lege laptop
mijn eigen gekochte Winxp installeren (ligt toch bij mij op de plank), of verplicht de hardware van de laptop (moederbord van de laptop) mij om toch gebruik te maken van de installatie cd die origineel bij de laptop zat?
en zou dat ook per laptop merk verschillen?
Gerrit
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Gerrit
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
Een OEM versie zit vast aan de hardware die je gebruikt. Als de OEM versie van hem eerst geinstalleerd zat op zijn ene laptop mag je die niet 'legaal' gebruiken op een andere laptop.keur0000 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:37:
Ja, je mag je eigen XP gebruiken. Is geen probleem.
Dit is ook de construcite waarom OEM versies goedkoper zijn dan Retail versies. Met een Retail versie mag je licenties swappen van hardware, dit mag meen ik 3 of 5 x zonder problemen, maar daarna moet je bellen met de activatie desk.
Of het 'kan', dat is een andere vraag natuurlijk. Natuurlijk is het mogelijk om die OEM versie op een adere laptop te activeren.
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
Gerrit