Toon posts:

AIO computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag over een all in one computer die ik wil gaan aanschaffen.
Het gaat om een computer voor licht gebruik; office taken, mail en full hd films.
Ik heb een selectie gemaakt van drie modellen die volgens de pricewatch (nagenoeg) hetzelfde zijn, vraag me af waar precies dat prijsverschil in zit. Vergelijking:

http://tweakers.net/price...;322044;322894/categorie/

Het enigste verschil wat ik kan ontdekken is namelijk het geheugen, maar bij de twee duurdere modellen is deze gelijk...
Ik heb niet persee 1tb nodig, ik zou dus nu voor de het goedkoopste model gaan. Nu is mijn tweede vraag, is dit een verstandige keus voor een all in one computer?

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-04 10:16
De Asus Eee Top INTI-B023K zou wel het beste zijn volgens mij.

• erikitweakt
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-04 22:43
Als jij voor 500gb meer opslag bijna €100 wil betalen moet je dat vooral doen, maar ik zou dat niet doen.
Dat geld kan je veel beter in andere zaken steken

• hydrargyrum
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-04 09:47
Wat is je doel met deze computer? je hebt namelijk voor hetzelfde geld een itx-pc met een mooi scherm erbij, en dit zal je meer opleveren.
ter vegelijking: Afbeeldingslocatie: http://hothardware.com/articleimages/Item1344/small_ITX-Showcase-ITX-vs-ATX-Size-Comparison.jpg
Als je toch een AIO wilt kopen zou ik inderdaad voor de goedkoopste gaan, voor dat prijsverschil koop je een mooie externe hdd van een terabyte of meer, en dan heb je meer opslag.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik wil een aio kopen omdat dan alles in 1 zit en dat je dan geen verschillende kasten hebt met allemaal draden en dergelijk.
Gebruik hem niet voor zware taken, ik weet dat als ik een losse kast koop met een monitor dat ik dan meer rekenkracht e.d. heb voor hetzelfde geld.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:53

Perkouw

Moderator General Chat
Het ligt er maar net aan wat je wilt. Met de eisen die je nu geeft kan je ook prima af met deze voor € 379,- -> pricewatch: HP Slate21 Wit

[ Voor 3% gewijzigd door Perkouw op 19-10-2013 12:41 ]

Verwijderd

Met een monitor doe ik 5 jaar, met een PC gemiddeld 2 jaar.
Voor mij een goede reden om geen AIO te nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Perkouw, Dank voor je reactie. De all in one koop ik ook omdat het er dan mooier uit ziet. Vind de door mij genoemde opties erg mooi en de HP slate (wit..) niet erg mooi. Tevens zie ik android als desktop echt niet zitten en om het er allemaal zelf op zetten zie ik mezelf ook niet doen.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:53

Perkouw

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:53:
Perkouw, Dank voor je reactie. De all in one koop ik ook omdat het er dan mooier uit ziet. Vind de door mij genoemde opties erg mooi en de HP slate (wit..) niet erg mooi. Tevens zie ik android als desktop echt niet zitten en om het er allemaal zelf op zetten zie ik mezelf ook niet doen.
No problemo, zou zonde zijn als je het niet zou weten en het wel de oplossing voor je zou zijn.
Android hoef je er overigens niet zelf op te zetten hé, dat staat er gewoon standaard op. :)

Succes met je zoektocht!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Misschien is dit iets voor je? http://nl.hardware.info/n...n-one-systeem-met-23q-ips

Ongelooflijk mooi, maar nog niets over de prijs gezegd. Het is binnenkort beschikbaar en ik neem dan aan dat het binnen een maand is. Goedkoopste configuratie is met een i3-4010u.

Ik gok dat de prijs begint vanaf 650 euro. Dont judge me on this ;)

• erikitweakt
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-04 22:43
Is het voor jou niet veel handiger om een kleine pc te bouwen en die met een vesa bracket aan je monitor te monteren waardoor je ook een soort van all in one hebt?

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Lenovo heeft mooie ideacentre en die kan je uit Duitsland laten verschepen. Je hebt ook vaak ook touch, tv tuner en nog veel opties en keuze zwart of wit tot een i7 aan toe. Op zich een kleine pc achter je scherm heb je weer kabels etc. Ook moet dan een vesa beschikbaar zijn en daar geen poot aan zitten.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Verwijderd

Topicstarter
Chris Smoove schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:50:
Misschien is dit iets voor je? http://nl.hardware.info/n...n-one-systeem-met-23q-ips

Ongelooflijk mooi, maar nog niets over de prijs gezegd. Het is binnenkort beschikbaar en ik neem dan aan dat het binnen een maand is. Goedkoopste configuratie is met een i3-4010u.

Ik gok dat de prijs begint vanaf 650 euro. Dont judge me on this ;)
Zo iets is inderdaad wat ik zoek. Als de prijs dan ook rond de 1000 euro valt en als die ook in NL te verkrijgen is wordt dat hem :) even afwachten dus nog...

Lenovo ideacentres zijn allemaal nog duurder en een kleine pc met vesa wordt allemaal te veel gedoe voor mij :(
Pagina: 1