Aanschaf externe harde schijf

Pagina: 1
Acties:

• DvMaasakker
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-12-2025
Hallo allemaal,

Graag wil ik voor ons thuis een externe harde schijf aanschaffen welke aan het netwerk (router) gehangen kan worden. Dit zodat ik voortaan overal waar ik maar ben toegang heb tot foto's, bestanden etc.

Mijn budget ligt ongeveer rond de €150,- en het moet een schijf van 2TB tot 3TB zijn.

Nu heb ik zelf al een aantal opties gevonden, maar ik vind het lastig om hier zelf een keuze in te maken. Zouden jullie mij van advies kunnen voorzien?

De opties die ik zelf gezien had waren:
WD My Book Live: pricewatch: WD My Book Live 3TB
Seagate Central: pricewatch: Seagate Central 3TB
Lacie CloudBox: pricewatch: LaCie CloudBox 3TB

Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waarover specifiek verwacht je advies? Ik bedoel, lees reviews van de betreffende producten en informeer jezelf :)

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• DvMaasakker
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-12-2025
spone schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:07:
Waarover specifiek verwacht je advies? Ik bedoel, lees reviews van de betreffende producten en informeer jezelf :)
Meer iets in de richting welke keuze je zou maken. Ik heb naar de reviews gekeken en bij zowel de Seagate Central als bij de WD My Book Live staan goede dingen.
En misschien zouden jullie wel een advies geven voor iets anders i.p.v. deze drie opties.