Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kleine laptop voor op reis inc cd/dvd station

Pagina: 1
Acties:

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:41
Hallo mensen,

Mijn zus gaat binnenkort 4 maanden op reis en zoekt hiervoor een lichte, mobiele laptop.

Eisen:

- Goede processor voor licht montagewerk en bewerking van video's voor haar opleiding journalistiek
- CD/DVD station

Probleem is dat alle goedkope laptops van 11-14'' niet voorzien zijn van een cd-dvd station.

Max budget is rond de €700,-.

Ik heb zelf echter geen verstand van deze kleinere laptops, alleen vanaf 15,4 inch, vandaar de vraag.

Zelf heb ik gevonden:

Dell Latitude 3440 voor rond de €550,-. Weet alleen niet goed of de processor hiervan top is. Dit is een i5-4200U.

Alvast bedankt.

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Is een extern dvd-station geen optie?

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:41
lucash schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:13:
Is een extern dvd-station geen optie?
Die sluit je aan via de usb ofzo? Ik heb geen idee hoe dat werkt maar bedankt voor de goede tip. Ga even opzoek.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bijvoorbeeld deze: pricewatch: Samsung SE-208DB Zwart Die doet het op 2 USB-poorten door middel van een Y-kabel. Met een beetje geluk doet die het zelfs al op 1 USB-poort.

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:23
sypie schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:25:
Bijvoorbeeld deze: pricewatch: Samsung SE-208DB Zwart Die doet het op 2 USB-poorten door middel van een Y-kabel. Met een beetje geluk doet die het zelfs al op 1 USB-poort.
Ik heb deze hier liggen en kan bevestigen dat hij op een enkel USB-poortje prima werkt.