Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-07 12:02
Hallo Tweakers,

Ik wil mij pc gaan gebruiken om films te kijken op mijn TV alleen nu komt het, mij videokaart heeft maar 1 HDMI aansluiten en DVI (7950 gigabyte windforce 3). Moederbord heeft wel Onboard HDMI dat via de processor werkt (3770K) maar dan moet ik dat eerst aanzetten in BIOS... nu komt er geen beeld meer uit de videokaart :|

Is het mogelijk om videokaart + onboard HDMI tegelijk te gebruiken? of een mogelijkheid te switchen tussen beide zonder dat ik eerst in BIOS moet veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-07 00:53
Nee dat is niet mogelijk je kunt niet zo snel switchen tussen GPU en IGP zonder dit aan te passen in de BIOS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoekies
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
@ JustwilliamNL

Het moet wel kunnen zonder in het bios te komen.
MSI ondersteunt ClickBIOS II waardoor het mogelijk moet zijn om in windows Bios setting te veranderen.

Quote van de site: http://nl.msi.com/product/mb/Z77A-G45.html

World’s 1st UEFI and software graphical user interface

MSI ClickBIOS II provides a consistent user interface both in the UEFI BIOS and in Windows, it provides the most convenient way for users to control system settings and supports touchscreen control.

Benefits:
- Graphical User Interface, with touchscreen support
- Simply click or touch and move to change settings
- Full system control, including overclocking, security and information

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henwy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-07 16:08

henwy

Meh

Je kunt wel met ClickBIOS II settings veranderen, maar bijna bij alles moet er een reboot worden uitgevoerd.

Als er goed is zijn er een paar opties. Een optie verteld welke hij als eerste moet booten, dit kan gewoon PCI-E/GPU zijn, maar je moet de IGP wel enablen.

Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd met 2 monitoren op HDMI, wel DVI op GPU en DVI op IGP. Dat werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-07 12:02
Dank voor reacties,

Ga niet meer prutsen met onboard, videokaart heeft 2 mini-displaypoorts dus gewoon een mini -> DVI kabel kopen en klaar :)