Na 18 jaar msdos/windows te hebben gebruikt ben ik van plan om over te stappen op Mac. Ik heb nu een desktop pc thuis (die wil ik vervangen door een iMac), een laptop (wil ik vervangen door een Macbook retina) en ben nog van plan om de nieuwe iPad 5 te kopen.
Ik heb gebruikers ervaringen op het internet gelezen. Ik geb geen één ex-windows gebruiker gevonden die negatief sprak over de verhuizing naar Mac. Ik ben bang dat ik spijt ga krijgen na de aankopen. Ik heb wel een tijdje gespeeld met Mountain Lion en vond het wel leuk (ik heb een iPhone, dus dat komt bekend voor).
Wat ik vooral doe:
- Web, mail, word, excel, social apps, etc.
- Webdesign (ik gebruik nog steeds Frontpage)
- Coreldraw, Photoshop
- Films, series en muziek
Ik zou graag advies willen over de overstap. De positieve punten kun je makkelijk vinden. Wat zijn de negatieve punten? Vooral voor de vervanging voor webdesign software. En raden jullie mij aan om te wachten op de Macbook Haswell?
Ik heb gebruikers ervaringen op het internet gelezen. Ik geb geen één ex-windows gebruiker gevonden die negatief sprak over de verhuizing naar Mac. Ik ben bang dat ik spijt ga krijgen na de aankopen. Ik heb wel een tijdje gespeeld met Mountain Lion en vond het wel leuk (ik heb een iPhone, dus dat komt bekend voor).
Wat ik vooral doe:
- Web, mail, word, excel, social apps, etc.
- Webdesign (ik gebruik nog steeds Frontpage)
- Coreldraw, Photoshop
- Films, series en muziek
Ik zou graag advies willen over de overstap. De positieve punten kun je makkelijk vinden. Wat zijn de negatieve punten? Vooral voor de vervanging voor webdesign software. En raden jullie mij aan om te wachten op de Macbook Haswell?