const { signature } = await fetchProfile()
Ja hoor.
Ga naar de dos-prompt en tik:
Daar zie je alle variabele.. Dan ga ik er wel vanuit dat je in batch zit te tikken...
Ga naar de dos-prompt en tik:
set
Daar zie je alle variabele.. Dan ga ik er wel vanuit dat je in batch zit te tikken...
Ey!! Macarena \o/
Google naar : using variables in batch
eerste hit : http://stackoverflow.com/...ng-variable-in-batch-file
eerste hit : http://stackoverflow.com/...ng-variable-in-batch-file
what?
Zolang je maar procentjes gebruikt.... windir verwijst bijvoorbeeld naar c:\windows.
In de variable dan gebruiken dat iets moet gebeuren op %windir%\system32\drivers\etc
In de variable dan gebruiken dat iets moet gebeuren op %windir%\system32\drivers\etc
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Ow ja ben hellemaal vergeten te zeggen waar het voor is ^^
Ik probeer naar en mapje te gaan door de waarde die in text box wordt getypt in c#
"
int leerling_Nummer;
leerling_Nummer = Convert.ToInt32(textBox_LeerlingNummer.Text);
System.Diagnostics.Process.Start("explorer.exe", @"C:\leerling_nummer variable hier\kunstmap");
"
Ik probeer naar en mapje te gaan door de waarde die in text box wordt getypt in c#
"
int leerling_Nummer;
System.Diagnostics.Process.Start("explorer.exe", @"C:\leerling_nummer variable hier\kunstmap");
"
Gebruik code tags...moijamie schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:02:
Ow ja ben hellemaal vergeten te zeggen waar het voor is ^^
"
int leerling_Nummer;
System.Diagnostics.Process.Start("explorer.exe", @\"C:\leerling_nummer variable hier\kunstmap");
"
C#:
1
2
3
| int leerling_Nummer; leerling_Nummer = Convert.ToInt32(textBox_LeerlingNummer.Text); System.Diagnostics.Process.Start("explorer.exe", "C:\\" + leerling_Nummer.ToString() + "\\kunstmap"); |
Hier mist natuurlijk nog exception-handling (wat als iemand "bla" in de textbox typt of een niet-bestaand leerling-nummer).
|| Vierkant voor Wiskunde ||
toString() is toch niet nodig bij integers?Rannasha schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:05:
[...]
Gebruik code tags...
C#:
1 2 3 int leerling_Nummer; leerling_Nummer = Convert.ToInt32(textBox_LeerlingNummer.Text); System.Diagnostics.Process.Start("explorer.exe", "C:\\" + leerling_Nummer.ToString() + "\\kunstmap");
Hier mist natuurlijk nog exception-handling (wat als iemand "bla" in de textbox typt of een niet-bestaand leerling-nummer).
hartstike bedankt !!Rannasha schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:05:
[...]
Gebruik code tags...
C#:
1 2 3 int leerling_Nummer; leerling_Nummer = Convert.ToInt32(textBox_LeerlingNummer.Text); System.Diagnostics.Process.Start("explorer.exe", "C:\\" + leerling_Nummer.ToString() + "\\kunstmap");
Klopt, maar ik hou er niet zo van als er twee variabelen van verschillende types bij elkaar opgeteld worden zonder een expliciete cast (in dit geval via ToString()). Ik heb mijn talen liever een stukje strenger dan C# wat dat betreft.jarrin schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:06:
[...]
toString() is toch niet nodig bij integers?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ik zou zelf Path.Combine gebruiken.
C#:
1
| var path = Path.Combine(@"C:\", leerlingNummer.ToString("N0"), "folder1", "folder2"); |
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.
Fijn dat je geholpen bent, maar we blijven niet bezig met je vertellen dat je zélf inzet moet tonen. Dit topic toont geen enkele vorm van eigen inzet. Je zegt niet wat je al geprobeerd of gevonden hebt, je zegt zelfs in je topicstart niet over welke taal je het hebt. Je bent al eerder op De Quickstart gewezen. Lees hem nou eens.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()