Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikelsnijders
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-10-2013
Beste heer, mevrouw,

Ik heb een vraag en weet niet waar ik die moet stellen dus dan maar even via deze weg.

Ik heb een betaald account aangemaakt op via google apps op mijn eigen domein. Stel mijndomein.nl

Nu heb ik twee gebruikers: gebruikera@mijndomein.nl en gebruikerb@mijndomein.nl

Nu wil ik graag mail die gestuurd wordt naar info@mijndomein.nl graag forwarden naar gebruikerb@mijndomein.nl

Nu is de vraag of ik voor info@mijndomein.nl een abonnement bij google moet afsluiten (extra gebruiker) of dat ik dit ook op een andere manier in google kan regelen.

Ik heb geprobeerd het te googelen maar ik kom er helaas niet uit.

Kunt u mij helpen of aangeven waar ik deze vraag kan stellen?

Mijn dank is groot,

Mikel Snijders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:44

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dit past niet hier, in Schop een Modje. Ik denk dat het beter past bij Internetproviders en Hosting (IH), gezien je mail hosting bij Google.

Voor je antwoord, heb je de mogelijkheid om aliassen te maken bij gebruikers? Want dat is dan je oplossing.

Enne, welkom op GoT :w

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom!

Schop een Modje is niet bedoeld voor inhoudelijke vragen (staat niet voor niets onder Tweakers Feedback). Daar hebben we een hele rij aan techfora voor ;)
Het topic hier zal ik dus gaan sluiten.
edit:
Herstel: topic is al verplaatst naar I&H :P

Toch even inhoudelijk reageren: je wilt niet forwarden, dat kost idd een losse account, maar je wlit 'gewoon' info@ een alias maken van gebruikerb@. Dat kan prima via de beheerinterface van Google Apps (bij de gebruikersinfo van gebruikerb).

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 18-10-2013 13:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikelsnijders
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-10-2013
Sorry voor het stellen van de vraag op de verkeerde plaats. Toch dank voor jullie hulp.