Hallo tweakers,
Ik ben voor mijn studie opzoek naar een tablet + dock om makkelijk en snel te kunnen typen en voor presentaties (die ik vaak op de televisie toon). hieronder heb ik een aantal punten opgeschreven die voor mij belangrijk zijn.
De Asus VivoTab TF810C:

Maar ook de Asus Transformer T100, alleen kan ik hier niet op tekenen (of zijn hier aparte pennen voor te krijgen?):

Nu wilde ik jullie vragen wat een goede keuze zou zijn en of jullie misschien nog andere opties weten?
Ik sta vooral voor het laatste open!!
Mijn dank is bij voorbaat groot.
Mvg,
Emiel
Ik ben voor mijn studie opzoek naar een tablet + dock om makkelijk en snel te kunnen typen en voor presentaties (die ik vaak op de televisie toon). hieronder heb ik een aantal punten opgeschreven die voor mij belangrijk zijn.
- Nu wil ik hier graag Windows 8 op hebben, zodat ik meer vrijheid heb (dit heb ik begrepen qua verschil tussen 8 en RT).
- Gezien ik wat grotere handen heb is het voor mij handig om voor een 11,6 inch te gaan, vooral qua toetsenbord.
- Ik hoef er geen spellen op te spelen, hooguit HoMM 3 en Diablo 2, maar is dus zeker geen pre.
- Nu heb ik ook als hobby tekenen en zijn er een aantal tablets die met een - soort van - wacom styler zijn geleverd (dus niet die dikke pennen).
De Asus VivoTab TF810C:

Maar ook de Asus Transformer T100, alleen kan ik hier niet op tekenen (of zijn hier aparte pennen voor te krijgen?):

Nu wilde ik jullie vragen wat een goede keuze zou zijn en of jullie misschien nog andere opties weten?
Ik sta vooral voor het laatste open!!
Mijn dank is bij voorbaat groot.
Mvg,
Emiel