Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Blizzard: All Stars wordt Heroes of the Storm

Pagina: 1
Acties:

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Ik zag de volgende reactie Perryv in 'nieuws: Blizzard: All Stars wordt Heroes of the Storm' en ik moet eerlijk zeggen dat ik het hier wel mee eens ben. Ik ken Carbot omdat ik SC2 redelijk volg, maar voor buitenstaanders geeft de trailer een raar beeld over de game. Wordt dit nu de game stijl of hoe zit het?

Daarom zou wat info over carbot, en hoe het niet gerelateerd aan de game is, in het nieuwsartikel mogen

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Ha Gropah, dat is wat mij betreft iets teveel achtergrondinformatie voor dit nieuwsbericht...
Het lijkt me duidelijk dat Blizzard met dit filmpje slechts een hint wil geven van Heroes of the Storm, maar met opzet weinig details bekend wil maken. Het heeft dus geen zin om te speculeren wat de stijl gaat worden en dus ook niet wat de achtergrond van de tekenaar is. Bovendien lijkt het me vrij onzinnig om te denken dat dit de stijl gaat worden. Het is gewoon een grappige aankondiging van de naam, meer niet.