Win 8 Netwerp probleem

Pagina: 1
Acties:

• Fluxpuck
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-10 17:15
Hallo

Ik heb gisteravond Windows 8.1 geïnstalleerd zonder problemen.
Nu start ik 's morgens mijn pc op, krijg m'n e-mail netjes binnen, maar dan...
Skype blijft vasthangen en ik kan geen websites meer laden. Ik start mijn pc opnieuw op en open chrome om te kijken of internet het doet, fijn google laad en ook facebook laad, ik probeer nog een website, maar helaas, het internet ligt er weer uit. Ik probeer facebook nog een keer te laden, maar niks werkt meer. Ik laat die probleem oplosser het probleem zoeken (niet dat het helpt maargoed) en er staat dat ik m'n router opnieuw moet opstarten, dus ik netjes m'n router opnieuw opgestart, maar nogsteeds geen internet. Nog maar eens mijn pc opnieuw opstarten, helaas nogsteeds niks. Ik ben toen eens gaan google'en via m'n laptop en kwam al gou bij een filmpje waarin stond hoe ik het kon oplossen: YouTube: How to Fix Internet Problems on Windows 8.1
Dit werkte dus niet, want ik heb bij netwerkadapters alleen Realtek PCIe GBE family-controller.

Iemand een idee ?

• Fluxpuck
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-10 17:15
Oplossing:

Ga naar netwerkcentrum en schakel je Ethernet uit en gebruik problemen oplosser om het weer in te schakelen, als het goed is doet je internet het dan weer naar behoren.