Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo verdient met een ziet abonnees groeien

Pagina: 1
Acties:

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
nieuws: Ziggo verdient meer en ziet aantal abonnees groeien

In de derde alinea wordt er in een keer in dollars gepraat. Persoonlijk vind ik dit erg raar, omdat het over een Nederlands bedrijf gaat dat zijn HQ in Nederland heeft een daar ook het gros van zijn omzet haalt, volgens mij. Moet het dus niet euro zijn ipv dollar?

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Oeps, dat moest inderdaad euro zijn.

Ik ben helemaal geen stagiair

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Aangezien er al een topic is:

"Ziggo ziet aantal internetabonnees groeien maar verliest digitale tv-abo's"
Hoe kan het aantal digitale tv-abo's dalen terwijl internet groeit? Tv-abo is verplicht, je kan niet internetten zonder tv-abo en dat het digitaal is maakt niet uit. Of wordt hierbij verwezen naar de extra pakketten voor digi tv?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-11 22:48

Bolletje

Moderator Harde Waren
Raven schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:16:
Aangezien er al een topic is:

"Ziggo ziet aantal internetabonnees groeien maar verliest digitale tv-abo's"
Hoe kan het aantal digitale tv-abo's dalen terwijl internet groeit? Tv-abo is verplicht, je kan niet internetten zonder tv-abo en dat het digitaal is maakt niet uit. Of wordt hierbij verwezen naar de extra pakketten voor digi tv?
Het kan wel: als mensen die nu enkel televisie afnemen weggaan en de overige mensen die eerst enkel televisie afnamen nu ook internet gaan afnemen.