Ongeveer een half jaar terug heb ik de Coolermaster Silent Pro M2 620W besteld. Mijn PC doet het sindsdien goed en heeft nog nooit een crash gehad. Ik wil nu upgraden naar Haswell (vanwege overname van mijn sandy cpu + mobo door zus) met overklokplannen.
Nu hoor ik vaak dat Coolermaster niet zo'n goede voedingen maakt. Ik weet echter niet of dit ook voor deze serie geldt. Dat de voeding niet enorm efficient is, 80 PLUS bronze, is voor mij geen probleem. Ik wil alleen weten of (uberhaupt) de voeding schade kan leveren aan de overige componenten in de PC. Ik heb namelijk wat over 'ruis' gehoord, en dat zou niet goed zijn voor de componenten. Heeft mijn voeding daar ook last van? Ik wil namelijk geen risico lopen.
Specs:
i5 4670k + Noctua NH U45-S
MSI Z87 G45 Gaming
MSI GTX 660 Ti PE
Samsung 840 EVO 256 GB SSD
WD 1 TB HDD (7200rpm)
2x4 gb corsair vengeance LP
Nu hoor ik vaak dat Coolermaster niet zo'n goede voedingen maakt. Ik weet echter niet of dit ook voor deze serie geldt. Dat de voeding niet enorm efficient is, 80 PLUS bronze, is voor mij geen probleem. Ik wil alleen weten of (uberhaupt) de voeding schade kan leveren aan de overige componenten in de PC. Ik heb namelijk wat over 'ruis' gehoord, en dat zou niet goed zijn voor de componenten. Heeft mijn voeding daar ook last van? Ik wil namelijk geen risico lopen.
Specs:
i5 4670k + Noctua NH U45-S
MSI Z87 G45 Gaming
MSI GTX 660 Ti PE
Samsung 840 EVO 256 GB SSD
WD 1 TB HDD (7200rpm)
2x4 gb corsair vengeance LP