Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bittorrent] Specifiek bestand downloaden via torrentclient

Pagina: 1
Acties:

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:12

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Topicstarter
Veel torrent-clients bevatten tegenwoordig een tabje met de mogelijkheid om te zoeken naar torrents. Wanneer ik bijvoorbeeld zoek op de titel van een mp3'tje komen hier netjes de resultaten te staan van torrents die dat bestand bevatten. Nu heb ik eigenlijk vaak niet zo veel interesse in hele albums of zelfs discographies, ik wil gewoon dat ene nummer downloaden.

Deze kan ik natuurlijk kiezen in de dialoog die ik krijg wanneer ik een torrent open. Echter bij bijvoorbeeld een discography is dat toch een flink gezoek (in welk album/mapje moet je zoeken). Aangezien de software dus wel de mogelijkheid geeft om te zoeken naar files binnen torrents, vroeg ik me af of er ook software is die ook daadwerkelijk alleen dat bestand selecteert uit de torrent waar ik in geïnteresseerd ben. Eigenlijk een soort Napster dus ;) Bestaat deze software (al)?

• AkkelDeFakkel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 13:43
Ik weet zo dat dat wel in utorrent kan. Als je een torent hebt toegevoegd dat je daarna onderin de tabs bij files kan aanklikken welke files je wel/niet wilt downloaden vanuit die torrent.

• -Tim-

-Tim-

Topicstarter
AkkelDeFakkel schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:29:
Ik weet zo dat dat wel in utorrent kan. Als je een torent hebt toegevoegd dat je daarna onderin de tabs bij files kan aanklikken welke files je wel/niet wilt downloaden vanuit die torrent.
Die extra actie wil ik dus juist voorkomen ;)

• AkkelDeFakkel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 13:43
-Tim- schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:31:
[...]

Die extra actie wil ik dus juist voorkomen ;)
Haha klopt ik moet beter lezen 8)7

Is een YouTube downloader geen optie?

Edit: Misschien bearshare een optie? :9

[ Voor 8% gewijzigd door AkkelDeFakkel op 18-10-2013 00:45 ]

• -Tim-

-Tim-

Topicstarter
Topickick; denk dat het nu een wat populairder tijdstip is dan de vorige posts ;)

Zoals ik hierboven al vertelde, de techniek is er, maar niemand lijkt het in zijn software te hebben toegepast. Lijkt me toch een geweldige feature voor veel gebruikers.