Ik kan niet meer inloggen op MSN

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

• bfm
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Ik snap er niets van, ik kan onder elk accoutn inloggen op msn hierthuis, behalve m'n eigenste. Als ik die van m'n broertje of m'n ma probeer doet ie het zonder problemen, maar als ik m'n eigenste account probeer, krijg ik dit in beeld:
Het aanmelden bij de MSN-service is mislukt omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw.
Toevallig was er iemand gister beswel heel erg pissed op me, maar m'n wachtwoord raden ofzo daar is bijna onmogelijk. M'n e-mail bij hotmail kan ik wel gewoon lezen. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn of meer mensen met dit probleem?

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

install msn effe opnieuw en meld je dan weer effe aan zal wel weer aan M$ liggen :)

Sommige mensen....

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
:r MSN servers zullen wel weer es down zijn gebeurt vaker.

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Hier doet hij het ook niet :(

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op woensdag 06 juni 2001 18:40 schreef ubermaestro het volgende:
:r MSN servers zullen wel weer es down zijn gebeurt vaker.
idd en dan wordt je soms zomaar afgemeld... Heel IRRI :(

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:14

Hu9o

Schokkend

Op woensdag 06 juni 2001 16:37 schreef bfm het volgende:
Ik snap er niets van, ik kan onder elk accoutn inloggen op msn hierthuis, behalve m'n eigenste. Als ik die van m'n broertje of m'n ma probeer doet ie het zonder problemen, maar als ik m'n eigenste account probeer, krijg ik dit in beeld:
[..]

Toevallig was er iemand gister beswel heel erg pissed op me, maar m'n wachtwoord raden ofzo daar is bijna onmogelijk. M'n e-mail bij hotmail kan ik wel gewoon lezen. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn of meer mensen met dit probleem?
Ik heb het ook eens gehad, m'n ene adres wou wel en m'n andere (nieuwere) niet. Maar ik denk dat het komt omdat de server waar dat email accaunt opstaat ff down is.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• bfm
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
hmmmzz.. ik hoorde net van iemand dat ik "gehackt" zou zijn. Zou kunnen, vertrouw MS toch al niet met hun waterdichte methodes :) , maar m'n secret question is niet te raden (of je hebt errug veel geluk) en m'n password weet niemand. Degene die et "gehackt" zou hebben heeft eik niet erg veel verstand van computers, maar ik vind het gewoon raar dat ik andere accounts zonder probleem kan gebruiken en die niet :(

Verwijderd

Ik kreeg net een bericht van MSN, er komt onderhoud.........

BAH!

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 20:11 schreef GSMboy het volgende:
Ik kreeg net een bericht van MSN, er komt onderhoud.........

BAH!
Confirmed, ze zijn bezig DE POEP "up te graden". (NT) :D ;)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zelfde hierzo |:( :(

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
Kijk eens om je heen.....MSN is gewoon down....staat IMHO ook duidelijk vermeld?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.