Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:42
Omdat het vorige topic (Joran en de verdwijning van N. Holloway) dicht is, en vanavond KRO reporter was uitgezonden kwam er wel weer een hoop vragen bij me naar boven.
hier een link naar de uitzending van KRO reporter.

Wie heeft het nog meer gezien, en wekte het bij jullie ook zo veel vragen op?

Ik vindt tot nu toe scenario 3 in KRO's reporter nog wel de minst onderzochte:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9HOBEe4z89k]

Zou deze man nog steeds in Colombia rondlopen?

Als er 1 ding duidelijk wordt in KRO's reporter is dat er een hoop fouten zijn gemaakt:
-beveiligingsbeelden die pas 3 weken later worden opgevraagd, wanneer ze alweer overschreven zijn. Niemand weet wie er in die kamer is geweest 3 keer in de nacht van Natalee...
-de ooggetuige van scenario 3 bevestigd dat hij het was, maar de Arubaanse politie laat hem weer lopen. Hij is later meteen gevlucht.
-er is niet verder gezocht naar "Mr. Pink" door de FBI, en ook niet verder naar Reality Kings.
-DJ Diablo die een vage verklaring geeft met losse eindjes...

Dit zaakje rammelt echt van ALLE kanten.

Poll: Zal de zaak Natalee Holloway ooit opgelost worden?
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=388034&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Welk scenario lijkt jou het meest waarschijnlijk?
1
2
3
Nog iets heel anders? Post het in dit topic
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=388035&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 14% gewijzigd door Jorn1986 op 17-10-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Heb Ja gestemd. Dit is net zoiets als de Vaatstra zaak. Duurt erg lang, maar de publieke aandacht blijft aanwezig. Hierdoor blijft het rondsluimeren en zal elke tip uitgezocht worden.

Uiteindelijk zal de waarheid eens boven water komen. Joran zal ooit ook weer eens vrij komen. Mocht hij het niet gedaan hebben, dan blijft zijn verhaal niet voor altijd overeind staan.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ik zie in de poll momenteel dat veel mensen scenario 1 nog steeds als hét scenario zien waardoor Natalee Holloway is verdwenen, namelijk dat Joran meisjes versierde en meenam naar zijn hotel voor seks. In geval van Natalee mogelijk naar de "fisherman's hut" op het strand.
Maar aan dat verhaal zijn ook nog de nodige losse eindjes. Zo is door 3 vissers Joran daar nooit samen gezien met Natalee.
De verklaring van DJ Diablo over een mogelijke andere locatie is dan weer niet te bewijzen op beveiligingsbeelden van het genoemde hotel, dus dat is ook weer een los eindje.

Joran is in ieder geval wel veroordeelt voor de moord op Stephany Flores. Daar is wel vrij zeker bewijs van dat Joran haar vermoord heeft. Maar het motief van die moord is dat Stephany op Joran's laptop had gekeken, waar ze mogelijk de sexfilmpjes had gezien van zijn avontuurtjes op het strand met verschillende dames. Misschien dat Joran wel een filmpje heeft van Natalee Holloway, waarin haar dood duidelijk zou worden?
Mogelijk raakte Joran wel in paniek als dit "bewijs" mogelijk naar buiten zou komen en zag hij geen andere uitweg dan Stephany te vermoorden. Toch hoeft dit niet te betekenen dat als hij Stephany vermoorde, hij ook Natalee heeft vermoord.
Maar wat als er in dat filmpje niet te zien is hoe Joran haar vermoord, maar hoe ze ontvoerd wordt door dezelfde persoon als Tracey Allan in die auto, welke later naar Colombia is gevlucht? Wat als Joran van der Sloot dáárom zo in paniek klonk aan de telefoon? Misschien dat hij dáárom 3 keer in haar hotelkamer ging kijken in die nacht, of ze niet gewoon later op de avond terug was gekomen naar haar hotel?
Het zou namelijk wel verklaren waarom de 3 vissers Joran niet samen hebben gezien met Natalee.

Mij lijkt dat scenario 1 dus ook de nodige losse eindjes heeft. Daarnaast zou het zelfs kunnen zijn dat er onder die 4 vriendinnen hotelkamers verwisseld waren (tegelijkertijd boeken op naam, maar bij de uitgifte van de sleutels wat hutselen? of onderlinge afspraken?), en dat de 3 keer op die avond betreden van de hotelkamer van Natalee door een andere dame was gedaan? De beveiligingsbeelden van het hotel waren pas 3 weken na de verdwijning van Natelee opgevraagd, toen ze alweer overschreven waren door nieuwe beelden.

En wat als de seksfilmpjes van Joran ook daadwerkelijk bedoeld waren voor "Mr. Pink" welke ook connecties heeft met de website "Reality Kings", en "Mr. Pink" zelf wel vuile handjes heeft? Waarom is "Mr. Pink" niet al te lang na de verdwijning van Natalee weggevlucht uit Aruba?

[ Voor 6% gewijzigd door Jorn1986 op 18-10-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Waar zijn die filmpjes gebleven? Als ze al gemaakt zijn. Had begrepen dat ze niet zijn teruggevonden

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
dus als ik het goed begrijp maakte Joran seksfilmpjes.... deze zijn niet boven water gekomen (en vooral die met NH niet) tijdens de eerste onderzoeken... maar Joran heeft ze wel doodleuk op zijn laptopje staan zodat mevrouw Flores ze kan bekijken.... en daarna zijn die filmpjes weer niet boven water gekomen.... heel bijzonder... dat is wel een heel geheim dropbox-accountje dan van Joran....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-05 12:14

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Mag ik vragen waarom het je zo bezig houdt? Het is alweer een aantal jaren geleden en Joran zit voorlopig veilig ergens opgesloten. In feite, klaar is kees.

verder niet negatief bedoeld, maar gewoon vanwaar de interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
volgens mij was er gisteren een rapportage op tv (zie TS), dus de reden van de interesse lijkt me logisch...
en het feit dat Joran opgesloten zit, lost nog niet de zaak Holloway op... ik zie genoeg aanleiding (maat weinig interesse) voor de TS (logischer had geweest om in het oude Joran topic verder te gaan, maar dat zit op slot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-05 12:14

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Dat bedoel ik niet, ik heb de TS doorgelezen. Als ik die documentaire gisteren gezien zou hebben dan zou me dat ook interessant lijken maar het wil niet zeggen dat ik daarover hier een topic zou openen.

Ik vroeg me gewoon af waarom het hem zo interesseert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
@Chrosser: ik vond deze keer dat er weer eens echt wat nieuws te melden is in deze zaak, sinds de uitzending van Peter R. de Vries uit 2008 op SBS6. Eigenlijk nooit wat nieuws gehoord over deze zaak, behalve dan nu dus dat er nu dus 3 (nieuwe) verdachten zijn:
-een man met een auto op het strand, die Tracey Allan bedreigde en een poging tot verkrachting deed.
-DJ Diablo (Steve Croes) die mogelijk betrokken is bij de verdwijning.
-"Mr. Pink"/Reality Kings connectie mogelijk?

Theorie 2 is ook nog wel aannemelijk als er een connectie bestaat tussen DJ Diablo (Steve Croes) en Joran van der Sloot: maar ze hebben allebei in een verklaring aan de politie aangegeven elkaar niet te kennen.
Toch lijkt het aannemelijk dat Steve Croes met de baas zijn boot of bootje (op trailer) Joran van der Sloot heeft geholpen...

Wat extra bijkomstigheden van theorie 2 betreffende Steve Croes (gejat van Fok):
Steve Gregory Croes
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/54/158069640_2edcafac68.jpg
was ten tijde van Natalees verdwijning DJ op de Tatoo Party Boat, een klein model cruiseschip voor de kust van Aruba waar feestjes op werden georganiseerd. Het neemt groepen toeristen mee de Caribische Zee op en laat ze daar drinken en op muziek dansen. Steve had de beschikking over een sleutel van deze boot en was de vaste DJ. Op zondagavonden bleef de boot altijd aan wal, slechts in geval van speciale prive-boekingen werd dan uitgevaren. Natalee Holloway verdween in de nacht van zondag 30 mei 2005 in het bijzijn van vermoedelijk Joran van der Sloot. De eerste verklaring van Joran, Satish en Deepak was echter dat zij Natalee hebben afgezet bij de lobby van het Holiday Inn. Op basis van die informatie zijn in Juni 2005 ook twee security guards van Holiday Inn gearresteerd. Echter, de verklaring werd door J2K (Joran en Kalpoe brothers) weer ingetrokken en de guards werden vrijgelaten.

Op het moment dat J2K de verklaring introkken, kwam Steve Croes echter uit het niets naar justitie om te verklaren dat hij gezien had hoe J2K die nacht Natalee hadden afgezet bij haar hotel. Omdat J2K hun verklaring toen al hadden ingetrokken, maakte dit Steve Croes direct verdacht. Want waarom zou hij vrijwillig en out-of-the-blue naar justitie stappen om een verklaring in te dienen ten gunste van J2K? Justitie vond dit verdacht en Steve Croes heeft 10 dagen vastgezeten en is daarna vrijgelaten. Wat justitie echter niet heeft onderzocht is de rol van de Tatoo Party Boat in deze verdwijningszaak. De boot is niet geïnspecteerd en ook is niet onderzocht waarom Steve Croes ontslagen werd als DJ van de boot.

In Juni 2005 is het guestbook van de Tatoo Party Boat website volgespamd met berichten van Amerikaanse internetters als "Where is Natalee?" Het guestbook is toen offline gehaald.

Nog vreemder is het feit dat de Tatoo Party Boat vrijwel direct na Natalees verdwijning te koop is gezet op Internet voor een bedrag van $ 875.000,- Deze advertentie is nog altijd te zien via de volgende link:
http://yachtbroker.escape...ats/action/view/boat/297/
De boot is dus nog steeds niet verkocht.

Maar er is meer. Negen dagen voor Natalees verdwijning (mei 2005) is er op hetzelfde strand nabij Holiday Inn een vrouw aangerand en gepoogd in de auto te trekken van een gezette Arubaan met een apart model (achthoekige) bril. De vrouw is ontkomen en heeft aangifte gedaan bij de Arubaanse politie. Naar aanleiding van deze aangifte is een compositietekening gemaakt en later is deze figuur gelinked aan een foto waarop zowel hij als Steve Croes waren te zien tijdens een Arubaans feest. In deze fotoserie zijn ook foto's van Satish Kalpoe terug te vinden, hij was ook aanwezig op dat feest. De foto's werden gehosted op een site van de TU Delft, de reden hiervoor is nog altijd onduidelijk. Steve Gregory Croes bevindt zich klaarblijkelijk in een sociale kring die ronduit geweldadig is. De foto met de gezette Arubaan met achthoekige bril en Croes is destijds door Arubaanse bloggers naar Peter R. de Vries gezonden.

Een mogelijk scenario van Natalees verdwijning zou zich kunnen afspelen met betrokkenheid van deze Steve Croes en misschien nog anderen. Wellicht heeft de Tatoo Party Boat hier een grote rol ingespeeld en is dit iets wat justitie nooit heeft opgepakt. Bovenstaande gegevens zijn tenminste merkwaardig en zou een verklaring kunnen zijn voor een "hide-and-seek" spelende Joran van der Sloot om de aandacht af te leiden van de werkelijke dader(s).
toon volledige bericht
Theorie 4: ze is verkocht als seksslaaf aan een rijke man uit Zuid-Amerika? Ze leeft nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik vind het best triest dat deze zaak zoveel aandacht krijgt in de media. Het zijn voornamelijk de vermogende ouders van NH die continu de publiciteit opzoeken. Tot op zekere hoogte is dat invoelbaar, maar je moet ook bedenken dat iedere keer middelen van politie en media inzetten voor de zaak NH ten koste van andere vermissingszaken gaat.

Als je het geld hebt om advocaten en media de zaak continu weer te laten oprakelen dan is dat kennelijk mogelijk, maar moreel verwerpelijk.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Pagina: 1