Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Visual Studio 2013 installatie-errors

Pagina: 1
Acties:

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-11 16:12
Ik heb net de RTM van VS2013 gedownload (had voorheen de RC), maar die wilt niet installeren:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hiXmdYv.png

Ik heb net een complete clean install van Windows 8.1 gedaan omdat ik dacht dat ik iets teveel had verwijderd, maar dat helpt niks. Ook op google kan ik deze error niet terugvinden.

Iemand een idee?

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:06
Hmm.. ik had net ook problemen met VS2013 installeren, maar bij mij lag het aan de virtualisatie (Parallels).
Maar ik had dezelfde meldingen?

Het zit jou de laatste dagen niet mee volgens mij ^^

[ Voor 19% gewijzigd door Ryur op 17-10-2013 21:04 ]

• xandie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-04 22:06
Heb je IE10 geînstalleerd? hij doet soms moeilijk als dat niet geînstalleerd is.

• Avalaxy
Yup, staat er standaard op.

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Kon je de RC wel installeren? En wat zegt de log file verder?

Nothing to see here!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Mensen krijgen errors met een .ISO op een virtuele PC. Hun fix: web installer.

• Avalaxy
douweegbertje schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:00:
Mensen krijgen errors met een .ISO op een virtuele PC. Hun fix: web installer.
Beiden geprobeerd.
Rutix schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 21:19:
Kon je de RC wel installeren? En wat zegt de log file verder?
Yup. De log file zegt héél erg veel (paar duizend regels). Geen idee waar ik moet kijken :P (niet simpelweg onderaan, dat staat vol met "rolled back" zaken)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Al eens gewoon handmatig de vcredist(s) geinstalleerd waar 'ie over zeurt?

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 17-10-2013 22:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Avalaxy
Jup, net gedaan, zelfde error. Hij zeurt ook niet zozeer dat die mist, hij zegt 'incorrect function', whatever that may be.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Avalaxy schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 02:17:
hij zegt 'incorrect function', whatever that may be.
Dat duidt vaak op een oude(re) versie; de installer probeert een functie aan te roepen die in die versie nog niet bestaat en in nieuwe(re) versie(s) wel. En wélke heb je dan genomen? Die waar ik naar linkte? Of die uit packages\vcRedistD11? Of...?

En anders zul je toch gewoon even wat meer doorzettingsvermogen moeten tonen en de relevante delen uit de logfile(s) posten. Met een CTRL-F heb je toch zo de errors/warnings etc. gevonden? En anders scroll je een stukkie terug nét naar voordat de "rollbacks" gebeuren en kijk je eens wat daarvoor gebeurt (of daarvoor etc.) net zo lang tot je iets tegen komt waar je wat aan hebt. Want je weet net zo goed als wij dat we geen kristallen bol hebben ;)

[ Voor 46% gewijzigd door RobIII op 18-10-2013 02:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Avalaxy
Hmm, toch matcht de versie van de redist die ik heb geïnstalleerd. Anyway, het probleem is "opgelost" (lees: workaround). Ik heb de webinstaller van 2013 Professional gedownload, en die werkt itt de Ultimate-versie wel gewoon. Good enough. For now.
Pagina: 1