Windows 8.1 Update niet Beschikbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik kan in de Windows Store geen notificatie vinden over de update naar 8.1. Ik had gelezen dat sommige versies niet gratis naar 8.1 kunnen upgraden. Ik heb Windows 8 geactiveerd door naar een telefoonnummer te bellen en de gesproken cijfers/letters in te tikken in een activatiescherm. Hoor ik bij de versies die geen gratis update krijg? Zo ja, hoe kan ik de update dan wel krijgen?

Alvast bedankt.

EDIT:
We’ve heard that Redmond estimates that the global rollout could take even 30 days, so in some cases, you might have to wait up to one month to be able to get your hands on Windows 8.1.
bron: Softpedia
Zou het hierdoor komen?

[ Voor 35% gewijzigd door Zarif op 17-10-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:53
Lukt het ook niet met dit? win+r en dan het volgende er in plakken ms-windows-store:WindowsUpgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
Caelorum schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 18:48:
Lukt het ook niet met dit? win+r en dan het volgende er in plakken ms-windows-store:WindowsUpgrade
Bedankt voor je reactie. Ik had dat al geprobeerd. Ik krijg dan alleen de hoofdpagina van de Windows Store te zien. Ik heb ook geprobeerd om de cache van de Windows Store te legen, maar dat heeft ook niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:55
klopt ik heb zelfde probleem. heb ook Windows 8 PRO gekocht via alternate.
ik vind dit echt belachelijk dat het dan niet werkt of ik niet in aanmerking kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:53
Als het een Retail versie is kom je zeker wel in aanmerking, waarom jullie die pagina niet kunnen zien is mij ook een raadsel. Enige wat ik kan bedenken is dat MS het gefaseerd uitrolt en jullie gewoon echt een week of 1,2,3 moeten wachten. Vervelend, maar komt wel vaker voor bij producten van MS (zo wachten sommige mensen nog op een update van WP8).
Maar ik stel voor dat je dit aan MS voorlegt en de bekende fora in de gaten houd. Wie weet dat iemand nog iets weet.. Anders dus wachten op de ISO.

Anyways, sommigen melden succes door in de region settings de location naar UK of US te zetten en dan de store te checken.
En ik neem aan dat jullie deze update hebben geinstalleerd? http://www.microsoft.com/...oad/details.aspx?id=40098

[ Voor 36% gewijzigd door Caelorum op 17-10-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Zou ik met de technet 8.1 iso, een clean install kunnen doen met mijn 8 key? Weet iemand dat?

@Zarif
Zarif schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 18:09:
Hallo allemaal!

Ik kan in de Windows Store geen notificatie vinden over de update naar 8.1. Ik had gelezen dat sommige versies niet gratis naar 8.1 kunnen upgraden. Ik heb Windows 8 geactiveerd door naar een telefoonnummer te bellen en de gesproken cijfers/letters in te tikken in een activatiescherm. Hoor ik bij de versies die geen gratis update krijg? Zo ja, hoe kan ik de update dan wel krijgen?
------
Sommige edities van Windows 8 bieden geen ondersteuning voor de gratis update naar Windows 8.1. Dit zijn onder andere:

- Windows 8 Enterprise

- Edities van Windows 8 Pro die door bedrijven zijn geïnstalleerd via KMS-activering

- Edities van Windows 8 die zijn geïnstalleerd met behulp van een MSDN ISO-bestand en die zijn geactiveerd met meerdere activeringssleutels
------

Jij komt er dus gewoon voor in aanmerking, tenzij je een installatie zoals hierboven genoemd hebt.

[ Voor 85% gewijzigd door albino71 op 17-10-2013 20:43 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 08:34
albino71 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 20:38:
Zou ik met de technet 8.1 iso, een clean install kunnen doen met mijn 8 key? Weet iemand dat?
zou het zelfde willen weten, heb je toevallig een link naar technet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

fuqua schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 20:42:
[...]

zou het zelfde willen weten, heb je toevallig een link naar technet ?
Die kun je zelf ook wel vinden, maar je hebt een technet account nodig om te kunnen downloaden.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 08:34
albino71 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 20:44:
[...]

Die kun je zelf ook wel vinden, maar je hebt een technet account nodig om te kunnen downloaden.
ah crap nvm. nergens anders een clean iso van w8.1 te vinden ? wil graag windows opnieuw erop gooien en heb gewacht op 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:32

TheVMaster

Moderator WOS
Modbreak:Deze discussie svp voortzetten in het [Windows 8.1] Ervaringen & Discussie-topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.