PS3 op DVI of VGA

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arti3007
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik heb de samsung syncmaster 943BM.

Kan ik deze aansluiten op m'n PS3?

Via een DVI of VGA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 14:13
Misschien handig om te vermelden welke aansluitingen je Samsung heeft, anders moeten we dat zelf gaan uitzoeken.

Je hebt een DVI-D en een VGA poort.
Op je PS3 (of in ieder geval op die van mij) zitten 2 aansluitingen: HDMI en een AV Multi Out (van Sony zelf volgens mij).

Je kunt proberen het via een HDMI > DVI-D converter te doen. Je hebt dan geen geluid en zult dus ook een geluidskabel moeten trekken. Aangezien er geen audio-jack op mijn PS3 te vinden is zal dit via een optical kabel moeten. Misschien bestaat er wel een converter van HDMI > DVI-D + Jack. Google maar.

Ook kun je een AV Multi Out kabel kopen van Sony:
http://www.brighthub.com/...eater/articles/34502.aspx Dan kun je hem op je VGA poort aansluiten met een composite naar VGA converter en de rode en witte composite naar je audio-in van je audiodevice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Je hebt er al een oud topic voor gekicked, dus waarom dan nog een apart topic aanmaken. Daarnaast zou ik je aanraden om het topic goed te lezen, want daar staat volgens mij genoeg info in. Ook zal ik je meegeven dat het niet uitmaakt wat voor beeldscherm je hebt. VGA is VGA, DVI-D is DVI-D en DVI-I is DVI-I.

Vanwege deze redenen gaat dit topic nu dicht

Dit topic is gesloten.