Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Keuze nieuwe componenten game pc.

Pagina: 1
Acties:

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Hallo,
Ik sta op het moment voor een keuze, en vraag daarbij jullie hulp.
Op dit moment heb ik deze pc staan.

-Intel core i5 3350P
-POV GTx 670 (reference)
-1600mhz geheugen (8gb)
-Asrock b75 pro-3 m
-Acer G246HLBbid
-600W voeding
-7200 rpm harde schijf
-Coolermaster behuizing.

Ik wil graag games zoals bf4, far cry 3. Spelen met hoge settings. Ik wil binnenkort weer wat in mijn pc steken. Ik heb zelf deze twee scenario's bedacht.

1. Ik koop een extra gtx 670 en een nieuwe mobo (ondersteund geen sli |:( )
2. Ik koop een SSD en een tweede beeldscherm. (Deze gebruik ik dan alleen voor de Map voor bf4 en randzaken, ik ga er niet op gamen want dat trekt een enkele 670 niet :X )

Wat is hierin de beste keuze, of hebben jullie nog andere ideen?

Alvast bedankt voor de hulp O-)

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11 14:05

Luukwa

o/

Als je enkele GTX670 dual-screen niet ondersteund, waarom zou je dan een extra scherm kopen?
Als je een extra GTX670 koopt en die in SLI zet kun je volgens mij wel dual-monitor gamen, al werkt dit niet voor alle games.

Soundcloud!

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-11 13:12
een gtx670 ondersteund wel dualmonitor ik heb praktijk ervaring wel met een full hd voor gamen en een 900p voor randzaken maar met twee full hd lijkt me dus geen probleem. ik zou voor de SSD gaan aangezien dit toch heel veel voordeel geeft een mooi 250gb SSD is wel een sterke aanrader
een tweede beeldscherm is leuk maar ik gebruikte dat scherm totaal niet, ik was te druk met gamen :P voor andere dingen is het leuk namelijk 2 internetpagina's tegelijk bijvoorbeeld open hebben staan
ik zou dus zelf voor optie 2 gaan er zijn andere opties zoals een overclock zetje kopen denk aan i5 -4670k plus z87 moederbord en koeler maar een SSD is naar mijn mening echt de (meest merkbare) verandering die je kunt maken

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:40
Er wordt ook nergens gezegd dat een GTX 670 niet twee schermen ondersteund, maar dat hij er niet op kan gamen op beide schermen tegelijkertijd: Framerate wordt dan te laag.

Hoe dan ook: Optie 2 is erg leuk, optie 1 is een stuk minder. Ik houd het altijd op één kaart om je Frametimes zo laag mogelijk te houden, anders krijg je dat het nog "choppy" lijkt, ook al heb je 120+ FPS in games.

Zelf gebruik ik twee schermen met een veel oudere kaart en dat werkt heel fijn tijdens gamen (andere scherm voor maps, walkthroughs, internetsites, skype... Dat soort dingen). Tijdens dagelijkse bezigheden is het nog beter, lekker veel data kwijtkunnen op je schermen is gewoon een hele fijne manier van werken.

Succes! :)