Ik probeer Eosfotografie.nl te openen. Helaas opent de pagina niet. Dit is nu derde keer dat ik het probleem heb de afgelopen twee weken. (overige pagina's werken wel)
De website heeft ook aantal sub domeinen, maar deze zijn ook niet te bereiken. FTP verbinding opzetten wil helaas ook niet werken. Mail daar in tegen ontvang ik wel
* Daan_ hoopt dan ook dat er iemand is die mij kan helpen, zodat ik probleem kan melden waar het hoort of zelf kan oplossen. Het is wel beetje vervelend ;-)
Hieronder een overzicht wat ik geprobeerd heb en hoe.
Welke apparaten heb ik gebruikt om te testen.
Macbook air
- Safari 6.0.5
- Fire fox 24.0
Werklaptop met windows 7 (VPN)
Mac Mini
- Safari 6.0.5
- Fire fox 24.0
iPhone 5 laatste iOS
iPhone 4 laatste iOS
iPad 3 laatste iOS
iPad 4 laatste iOS
Airport Extreme router
-DNS van UPC
-DNS van OpenDNS
Probleem zowel via WiFi als bekabeld. Router er tussen uit rechtstreeks op modem. Pagina wil niet openen.
MacBook Air - Via de Citrix sessie van mijn werk krijg ik een pagina te zien
Werk laptop met Windows 7 via VPN. Ik krijg een pagina te zien
Andere kunnen de pagina wel zien. Zelf volgende gedaan. Netwerk aangemaakt op de telefoon. Om zo via laptop en andere apparaten online te gaan. Pagina opent. Zowel op T Mobile als KPN netwerk.
Bij moeders router (ook UPC verbinding) DNS exact zelfde ingesteld. Pagina opent.
Apparaten, browsers en DNS zijn niet het probleem. Zou ik zo snel zeggen.
Vreemde is dat ik gisteravond er ook niet op kon en vanochtend wel even, maar nu laadt te pagina niet.
Wat kan ik nog meer testen om te achterhalen waar het probleem ligt.
Ik vermoed probleem bij hosting partij, maar hebben zij dan mijn IP geblocked elke keer ? Of bij UPC, maar dan zouden andere via zelfde DNS er ook last van moeten hebben ?
De website heeft ook aantal sub domeinen, maar deze zijn ook niet te bereiken. FTP verbinding opzetten wil helaas ook niet werken. Mail daar in tegen ontvang ik wel
* Daan_ hoopt dan ook dat er iemand is die mij kan helpen, zodat ik probleem kan melden waar het hoort of zelf kan oplossen. Het is wel beetje vervelend ;-)
Hieronder een overzicht wat ik geprobeerd heb en hoe.
Welke apparaten heb ik gebruikt om te testen.
Macbook air
- Safari 6.0.5
- Fire fox 24.0
Werklaptop met windows 7 (VPN)
Mac Mini
- Safari 6.0.5
- Fire fox 24.0
iPhone 5 laatste iOS
iPhone 4 laatste iOS
iPad 3 laatste iOS
iPad 4 laatste iOS
Airport Extreme router
-DNS van UPC
-DNS van OpenDNS
Probleem zowel via WiFi als bekabeld. Router er tussen uit rechtstreeks op modem. Pagina wil niet openen.
MacBook Air - Via de Citrix sessie van mijn werk krijg ik een pagina te zien
Werk laptop met Windows 7 via VPN. Ik krijg een pagina te zien
Andere kunnen de pagina wel zien. Zelf volgende gedaan. Netwerk aangemaakt op de telefoon. Om zo via laptop en andere apparaten online te gaan. Pagina opent. Zowel op T Mobile als KPN netwerk.
Bij moeders router (ook UPC verbinding) DNS exact zelfde ingesteld. Pagina opent.
Apparaten, browsers en DNS zijn niet het probleem. Zou ik zo snel zeggen.
Vreemde is dat ik gisteravond er ook niet op kon en vanochtend wel even, maar nu laadt te pagina niet.
Wat kan ik nog meer testen om te achterhalen waar het probleem ligt.
Ik vermoed probleem bij hosting partij, maar hebben zij dan mijn IP geblocked elke keer ? Of bij UPC, maar dan zouden andere via zelfde DNS er ook last van moeten hebben ?
[ Voor 6% gewijzigd door Daan_ op 17-10-2013 13:26 ]
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)