Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop +-600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een zo goed mogelijke laptop: een beetje tussen budget- en mainstream-laptop (http://tweakers.net/reviews/3234/laptop-best-buy-guide-oktober-2013.html)

Het budget voor deze laptop is 450 à 650€, maar moest er nu voor 100€ meer een veel beter exemplaar beschikbaar zijn, dan is dat ook mogelijk!

Deze laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor simpele zaken: internet, mails, muziek afspelen, Word/Powerpoint, foto's bekijken/bewerken, af en toe een film bekijken, ...
Dus niet om op te gamen, of echt zware programma's op te draaien.
Wel noodzakelijk dat dit snel werkt en er vlot gemultitasked kan worden, ...

Niet van plan om de laptop dagelijks mee te slepen, maar wel een paar keer per jaar. Een accu die niet direct uitvalt, is wel een pluspunt. Zodat deze ook buiten meegenomen kan worden.
Bij voorkeur 15inch, en niet te zwaar, goed in de hand liggend, ...
Afzonderlijk numerieke toetsen zijn niet nodig, maar mogen eventueel wel..

Niet echt een merkvoorkeur. Al dacht ik wel aan Asus of Lenovo, maar mag gerust ander merk zijn hoor.
Voorbeeld Lenovo Essential B590: http://tweakers.net/pricewatch/344924/lenovo-essential-b590-(mbx35mh).html

Alvast bedankt!

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 11:00
Lenovo E531 is een goede keuze, dat is de goedkoopste laptop die je met een 1080p scherm kunt krijgen. Een 1080p scherm is goed voor je productiviteit (biedt meer werkruimte), en biedt betere beeldkwaliteit dan wat je bij laptops met een 768p scherm krijgt. Je kunt deze op de site van Lenovo samenstellen. Ik zou dan gewoon het goedkoopste model nemen, met een 62Wh accu en het FHD (Full HD) scherm. Eventueel zou je nog 8GB kunnen nemen. Al met al kom je dan uit op iets meer dan 600 euro volgens mij. Wat je ook nog kunt doen is een SSD erin configureren, maar als je veel opslag nodig hebt is dat niet echt handig (128GB is de enige keuze). Wel gaat de snelheid van je laptop er enorm mee omhoog.
Edit: de levertijd bedraagt wel ongeveer 4 weken.. Hopelijk kun je daarmee leven, anders kun je inderdaad kijken naar de B590, en daar zelf een SSD in zetten. De HDD kun je dan in een caddy zetten, die je dan op de plek van de DVD speler zet, die dan vervalt.

[ Voor 15% gewijzigd door MartijnLoarne op 17-10-2013 13:25 ]

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996