Max Payne 3 - Error linking social club to steam

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Eergisteren heb ik voor het eerst Max Payne 3 geinstalleerd via steam. Na het downloaden heb ik mijzelf ingelogd bij social club en ben ik al ongeveer twee uur zoet geweest met het spelen van het spel. De eerste twee dagen verliep alles prima, ik start op, dat achterlijke social club logt in, waarop ik het spel kan spelen.

Nu probeer ik dus net het spel op te starten en loopt het dus vast op social club. Ik krijg de melding "Error linking social club to steam". Nogal achterlijk, aangezien het gisteren en eergisteren het wel gewoon deed!

Op verschillende fora vind ik allerlei "fixes" welke in mijn ogen ontzettend omslachtig zijn en er 9 van de 10 keer gerapporteerd wordt dat het toch niet werkt. Voordat ik mijn tijd ga verdoen met dit soort praktijken was ik wel benieuwd of iemand anders hier ook last van heeft gehad.

Tis toch ook te bespottelijk voor woorden dat ik voor een sp game op zo'n manier drm door mn strot gedrukt krijg. Piraten maken ze wel erg aantrekkelijk op deze manier.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het te bespottelijk dat er DRM bestaat, of is het bespottelijk dat er DRM is gekomen omdat mensen geen zak erkenning geven aan bedrijven die spellen uitbrengen? DRM is er juist gekomen om piraterij tegen te gaan. Neigen naar piraterij moet je vooral doen als je nog meer DRM wilt. Zowel Steam als SocialC als uPlay als Origin, allemaal rotzooi. Mislukte synchronisaties, errors die je naar desktops brengen met tientallen euro's aan weggegooid geld als vervolg en niet te vergeten dat je beeld met steeds meer onzin van anderen, waarderingen en idiote statistieken die geen hond boeit gevuld wordt.
Beste wat je nu gewoon kunt doen is contact houden met de support, en als het echt niet werkt misschien je geld terug vragen. Iets anders zit er denk ik niet op. Hopen dat iets in de game-industrie een keer goed werkt maar voor nu met deze DRM zul je het even zo moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had dit probleem ook, net iets voor de relase van GTA V. Kreeg ik pas vorige week een mailtje dat het nu opgelost moet zijn. 8)7 Als je Steam in offline modus start, dan kan je gewoon direct spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Zo hey, thx, bij starten in offline modus doet ie het inderdaad! Superslecht dat het zo moet zeg, valt me best tegen van een triple a studio.

En die opmerkingen over DRM wel of niet, ik voel me niet aangesproken. Ik heb geld voor dat spel neergelegd en verwacht derhalve gewoon dat het werkt zonder op internet te moeten zoeken hoe ik langs de authenticatie kom. Het is toch te achterlijk voor woorden dat het op dat vlak blijft hangen om een spel te kunnen te starten? Downtime mbt servers waaraan gesleuteld wordt kan ik begrip voor opbrengen, maar dit? Nah.

TMAXTINT