Gister glasreparatie gedaan van mijn gebarsten Galaxy Note 2. Ik had op marktplaats het glas en wat (nutteloze) tools gekocht bij ene Tukker uit Enschede:
Titel: Galaxy Note 2 GLAS + TOOLS + PLAKRAND - Originele kwaliteit!
Leek me een goede deal voor nog geen 20 euro, dag later was het ook binnen.
De reparatie op zich ging prima, glas kwam mooi los van de digitizer en met wat alcohol werd het LCD ook goed schoon.
Plakrand geplakt, het plastic aan de onderkant van het glas er af gehaald en op het scherm geplakt.
In 1e instantie erg blij maar nu dat ik er meer mee heb gewerkt zie ik dat het scherm wat dof is en strepen vertoond.
Mijn vraag aan jullie, is het glas gewoon van slechte kwaliteit of is dit gewoon het beste resultaat wat je kan behalen met een doe het zelf glasreparatie. Heeft iemand hier ervaring mee?
Enorm bedankt!

Titel: Galaxy Note 2 GLAS + TOOLS + PLAKRAND - Originele kwaliteit!
Leek me een goede deal voor nog geen 20 euro, dag later was het ook binnen.
De reparatie op zich ging prima, glas kwam mooi los van de digitizer en met wat alcohol werd het LCD ook goed schoon.
Plakrand geplakt, het plastic aan de onderkant van het glas er af gehaald en op het scherm geplakt.
In 1e instantie erg blij maar nu dat ik er meer mee heb gewerkt zie ik dat het scherm wat dof is en strepen vertoond.
Mijn vraag aan jullie, is het glas gewoon van slechte kwaliteit of is dit gewoon het beste resultaat wat je kan behalen met een doe het zelf glasreparatie. Heeft iemand hier ervaring mee?
Enorm bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door MrRobot op 17-10-2013 10:58 ]