[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Bedoel je de melding 'Er zijn nog geen prijzen van de XFX GeForce 280 GTX 1024MB DDR3 Standard bekend. Stel een prijsalert in om bericht te krijgen zodra er een prijs bekend is.' op de prijzen tab?
Daarin zou eventueel het woordje 'nog' inderdaad in die gevallen wat vreemd zijn. Het tweede stuk over de prijsalert blijft wel relevant omdat deze alert, dacht ik, ook verstuurd wordt als het product in V&A verschijnt.
Daarin zou eventueel het woordje 'nog' inderdaad in die gevallen wat vreemd zijn. Het tweede stuk over de prijsalert blijft wel relevant omdat deze alert, dacht ik, ook verstuurd wordt als het product in V&A verschijnt.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Ik neem aan dat je de "Wordt verwacht" melding in de product listing bedoelt, player-x? Die zou voor producten van maximaal een jaar oud moeten gelden, voor zover ik weet. Als dit niet het geval is, zal dat misschien een bug zijn.
Move naar LD dus
PW->LD
Move naar LD dus
PW->LD
Is het niet handiger om te kijken of er voor een product een prijshistorie bekend is en op basis daarvan de "wordt verwacht" niet meer weer te geven. Een jaar oud is natuurlijk wat foutgevoelig, kan prima zijn dat een product binnen een jaar vervangen en uitverkocht is en dan ten onrechte weer terug op "wordt verwacht" komt te staan.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Als het goed is komt er alleen "wordt verwacht" te staan als een product nog nooit eerder prijzen heeft gehad. Checken op een 'prijshistorie' wordt dus al gedaan.
Ik denk dat de check op max een jaar oud nu net niet lekker uitkomt; de meeste oude producten hebben een insert-timestamp van 17 of 18 oktober 2012 want dat was de introductie van de nieuwe tweakbase met Tweakers 7 
Voordeel is wel dat dit probleem zichzelf dus over 2 dagen opgelost heeft
Intentionally left blank
Ja die bedoel ik.Ch3cker schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:32:
Ik neem aan dat je de "Wordt verwacht" melding in de product listing bedoelt, player-x?
Bovenste is fout manier van weergeven, en onderste vermelding is correct imho.
Ok dan is dit een probleem dat zich zelf oplos, dat zijn de beste problemen die je kan hebben.crisp schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:16:
Ik denk dat de check op max een jaar oud nu net niet lekker uitkomt; de meeste oude producten hebben een insert-timestamp van 17 of 18 oktober want dat was de introductie van de nieuwe tweakbase met Tweakers 7
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
"Wordt verwacht" geldt voor producten die aan deze condities voldoen:
- Een (voor jullie onzichtbare) status die past bij producten met prijzen (o.a. geen "end of life")
- Nu geen prijzen
- Nooit prijzen gehad (aka geen "datum eerste prijsvermelding")
- Een invoerdatum van maximaal 1 jaar geleden
En zoals crisp al aangeeft ging die controle voor diverse producten nog niet helemaal goed. Aangezien we deze feature een kleine maand voor die 'vervaldatum' van 18 oktober introduceerden, hebben we er voor gekozen om het zich vanzelf op te laten lossen. Normaal gesproken zie je toch alleen de populairste producten, dus de kans dat je ze tijdens het dagelijkse doorbladeren van de site tegenkomt was al vrij klein.
De inspanningen om dat recht te trekken zouden al gauw de moeite niet waard zijn geweest
Jouw specifieke voorbeelden zijn overigens nu ook goed.
- Een (voor jullie onzichtbare) status die past bij producten met prijzen (o.a. geen "end of life")
- Nu geen prijzen
- Nooit prijzen gehad (aka geen "datum eerste prijsvermelding")
- Een invoerdatum van maximaal 1 jaar geleden
En zoals crisp al aangeeft ging die controle voor diverse producten nog niet helemaal goed. Aangezien we deze feature een kleine maand voor die 'vervaldatum' van 18 oktober introduceerden, hebben we er voor gekozen om het zich vanzelf op te laten lossen. Normaal gesproken zie je toch alleen de populairste producten, dus de kans dat je ze tijdens het dagelijkse doorbladeren van de site tegenkomt was al vrij klein.
De inspanningen om dat recht te trekken zouden al gauw de moeite niet waard zijn geweest
Jouw specifieke voorbeelden zijn overigens nu ook goed.
[ Voor 3% gewijzigd door ACM op 18-10-2013 11:11 ]
Pagina: 1