Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Per verzendwijze aangeven welke betalingwijze het goedkoopst

Pagina: 1
Acties:

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-11 20:35
Voor bestelkostenberekening van wens- en inventarislijsten aangeven welke betalingswijze het goedkoopst is bij een gekozen verzendmethode.

De standaard betaalwijze (volgens mij is dat iDeal) of door de gebruiker handmatig gekozen betaalwijze is niet per se de goedkoopste betaalwijze. Het te betalen totaal bedrag kan materieel afwijken als voor een andere betaalwijze wordt gekozen. Bijvoorbeeld betalen met Mastercard i.p.v. iDeal.

De gebruiker er op attenderen dat er een goedkopere betaalwijze is dan de handmatig gekozen betaalwijze.
Zodat de gebruiker dit niet zelf handmatig hoeft te doen.
Of beter: automatisch berekenen/zoeken naar de optimale (hier: de goedkoopste) betaalwijze.

Eventeel door voorkeursbetaalwijzen aan- of uit te vinken. Of beperken tot maximaal betaalwijzen.

Voorbeeld
Verzendmethode: Opsturen
Betaalmethode: iDeal (standaard instelling?)

In dien ik nu handmatig de betaalwijze wijzig naar bijvoorbeeld Mastercard is dat in veel gevallen goedkoper dan betalen per iDeal. Graag zou ik er op geattendeerd willen worden dat een andere betalingswijze goedkoper is.

U heeft gekozen voor de betaalwijze: iDeal
De volgende betaalwijzen bij de door u geselecteerde verzendmethode is goedkoper de door u geselecteerde betaalwijze <iDeal>. Selecteer één van de onderstaande betaalwijzen om de berekening opnieuw uit te voeren.
<optie 1>
<optie 2>
<optie 3>

[ Voor 23% gewijzigd door ariekanari op 16-10-2013 22:29 . Reden: Betrekking op wens- en inventarislijsten ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements