Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 21:59
Ik ben voor een Sharkoon Quickbay opzoek naar de kabels voor de LEDs. pricewatch: Sharkoon SATA QuickPort Intern 3-Bay

Nu krijg ik het niet voor elkaar om aan deze kabels te komen. Ook de fabrikant heeft geen kabels en wil ze niet vanuit china laten overkomen.

Nu dacht ik: "Als ik de naam van de connector weet koop ik ze zelf wel."
Fabrikant wist deze ook niet.
Ik ben er zelf achter gekomen (toeval) dat de connector hetzelfde is als een oude CDrom audio kabel.
Om de CDrom speler aan te sluiten op moederbord/audiokaart. Enkel zijn al die stekkers 3voudig afgemonteerd, waar ik er 4 aders van nodig heb. (hdd LED en pwr LED) En ik heb maar 1 van deze kabel liggen dus kan er ook niet samenvoegen tot 3 volwaardige kabels.

De connector die ik zoek wordt hieronder in de afbeelding aangegeven als MPC.
Afbeeldingslocatie: http://ohlandl.ipv7.net/misc/CD_Audio_Connectors.gif

Iemand die enig idee heeft wat een andere benaming voor deze connector kan zijn? of waar ik deze kan halen?

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Iedere willekeurige kringloopwinkel? Dit soort oude kabel kun je daar voor paar cent oppikken.

Dit is trouwens een aankoopadviesvraag, en daarvoor geldt:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!