ik heb een samsung galaxy s2 overgenomen en er was niets aan de hand totdat ik hem ging resetten om mijn eigen gegevens erin te zetten in plaats van die van de vorige eigenaar. hij ging toen ik op resetten drukte direct uit en opnieuw aan maar komt niet verder dan de typenaam met daaronder een geel driehoekje met een uitroepteken erin. hier blijft hij bij staan tot ik de batterij eruit trek. wat kan ik hier aan doen? wat is er aan de hand?
Zou even de KIES software downloaden bij samsung vandaan. Installeer die even op een PC of laptop en kijk of je met die software een herstel kan doen van je besturingssysteem.
Daarnaast kan je dan ook mogelijk meteen de laatste firmware updates ophalen
Dikke kans dat de vorige eigenaar een custom rom draaide. Deze mag je nooit resetten naar de fabrieksinstellingen via android zelf.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Het is geen iOS met jailbreak hoor.D4NG3R schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:40:
Dikke kans dat de vorige eigenaar een custom rom draaide. Deze mag je nooit resetten naar de fabrieksinstellingen via android zelf.
Nooit problemen mee gehad, al deed ik het meestal via de recovery modus.
Mocht het met KIES niets worden zou je met ODIN3 kunnen proberen firmware op je S2 te zetten.
edit:
http://androidflip.com/ho...sung-galaxy-s-2-gt-i9100/
edit:
http://androidflip.com/ho...sung-galaxy-s-2-gt-i9100/
[ Voor 49% gewijzigd door zacht op 16-10-2013 22:22 ]
ja dat is idd wss het geval. ik heb al contact met hem erover. maar ik weet niet of het zin heeft dat ik KIES download. want ik heb nog nooit KIES gehad enzo op de S2 en ben er nog nooit op ingelogd geweest met mijn naam. dus zou dan de vorige eigenaar het niet moeten doen?D4NG3R schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:40:
de telefoon komt dus niet verder dan Samsung logo enzo. maar nu met KIES is hij al de hele tijd aan t proberen verbinding te maken. alleen doet ie niet. wel krijg ik, voor KIES trouwens ook al, de melding:Speedmaster schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:39:
Zou even de KIES software downloaden bij samsung vandaan. Installeer die even op een PC of laptop en kijk of je met die software een herstel kan doen van je besturingssysteem.
Warning!!
A custom OS can cause critical problems in phone and installed applications.
If you want to download a custom OS, presss the volume up key.
Otherwise, press the volume down key to cancel.
wat kan ik hier mee?
want KIES krijgt het niet voor elkaar te verbinden
op de telefoon staat dus een Biftor rom oid. daar ben ik inmiddels wel achter. ik kan dus wel in de download mode komen maar niet in de recovery mode.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2013 18:07 ]
So far heb ik 4 verschillende telefoons (En nog veel meer ROM's) geflashed, bij de makers van de roms staat altijd expliciet vermeld GEEN system restore te doen, gewoon de rom herinstalleren als je alles wilt resetten.dutchgio schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:00:
[...]
Het is geen iOS met jailbreak hoor.
Nooit problemen mee gehad, al deed ik het meestal via de recovery modus.
M'n moeder wist dit dus niet en heeft hiermee haar foon op dezelfde manier gebricked
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
het probleem met KIES is dat hij niet kan verbinden. de telefoon gaat niet aan, alleen naar download modus. en dan verbind hij niet. ik ga ODIN maar proberen.
ik geef de moed op. ODIN krijg ik niet op mn pc. en KIES verbind niet. t gaat mij zelf niet lukken.
ik geef de moed op. ODIN krijg ik niet op mn pc. en KIES verbind niet. t gaat mij zelf niet lukken.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2013 19:15 ]
In KIES even de verbindingsprobleem oplosser gebruiken, er worden nieuwe USB drivers geinstalleerd.
Herstart je systeem en hang dan opnieuw je telefoon aan het systeem.
Mogelijk word deze nu wel herkend.
Midden boven in de taakbalk kan je kiezen voor emergency restore, mogelijk kan je daarmee je telefoon herstellen.
Herstart je systeem en hang dan opnieuw je telefoon aan het systeem.
Mogelijk word deze nu wel herkend.
Midden boven in de taakbalk kan je kiezen voor emergency restore, mogelijk kan je daarmee je telefoon herstellen.
Dit herken ik. Even met een zachte tandenborstel en een beetje reinigingsalcohol je usb poort schoonmaken, was bij mij de oplossing. (USB poort dacht dat er een JIG in zat, maar dat zal een beetje stof/roest zijn geweest.)
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Pagina: 1