MSI GTX 770 flikkerend beeld

Pagina: 1
Acties:

• dekilo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-02-2025
Ik weet ff niet anders waar ik mijn probleem moet neer zetten.

Als ik een potje BF3 of 4 (beta) opstart dan heb ik vaak flikkerend beeld totaal onbespeelbaar.
Doe ik vervolgens alt tab naar bureaublad en switch daarna weer terug naar het spel dan is het weer goed geen flikkerend beeld.
ICM windows 8.

Weet iemand wat dit is?
Alles is up to date qua drivers.

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Heb je al een oudere driver voor je graphics geprobeerd ?

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-02 13:45
Is er niet toevallig een programma/popup op de achtergrond welke steeds probeert naar de voorgrond te komen, zoals bijvoorbeeld iets van een virusscanner?

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• GerbenOudijn
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik heb deze kaart ook en de drivers up to date. Ik heb nergens last van.

• prupke15
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-01 20:26

prupke15

ლ(ಠ益ಠლ)

klinkt een beetje alsof het geheugen van je videokaart niet helemaal soepel werkt.

Er is een graka test waarmee je dit kan testen, alleen ben ik de naam ervan vergeten. ben atm op het werk, maar met een beetje googlen moet er wel wat te vinden zijn. Run deze test eens en kijk of het dan is opgelost.

Overigens zou ik graag willen weten of je dit bij bijvoorbeeld een crysis3 en dergelijke ook hebt. probeer daarnaast is een heel simpel spel te spelen, wat weinig geheugen nodig heeft.

Mocht het probleem zich dan niet voordoen is het geheugen van je graka gaar, en zul je je graka terug moeten sturen.

Edit: Ik heb overigens 2 gtx 760's en ook nergens last van in zowel bf3 als bf4

[ Voor 6% gewijzigd door prupke15 op 16-10-2013 16:30 ]

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-02 09:19
Aantal dingen die je even vlot kan bekijken:

Gpu-z, kloppen de specs die hij weergeeft (snelheid, mem etc)

Download msi afterburner en kijk wat 'ie aangeeft als je ingame zit. Maybe klokt hij de snelheid van je memory terug, omdat er te weinig volt op staat, hij kan te warm worden etc. etc. etc..
Pagina: 1