Toon posts:

hp720 over netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik probeer te printer over het netwerk dan krijg ik de melding dat de communicatie niet goed is, ik had al een keer ergens gehoord/gelezen dat de hp720 niet gebruikt kon worden om via het netwerk te printen, is dit waar??

OS'sen win98 netwerk tcp/ip, printer is geshared en op het netwerk werkt voor de rest alles

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

klopt, hp720 is geen netwerk printer, maar dat is, zoals zovaak, puur softwarematig...

je kunt hem dus best aan de praat krijgen door bijvoorbeeld hp software te installeren voor een netwerkprinter van hp, moet je de 900 serie nemen geloof ik..

M'n broertje heeft het bij mij ouders thuis ook zo gefixed..

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Hmm ik heb hier een Deskjet 815C aan een Win2k SP2 bakkie hangen. Als ik dan op deze PC na een verse installatie van Windows XP de "add printer" wizard start staat er voordat ik ook maar iets doe gelijk m'n printer bij (die dus aan die andere bak hangt)...

Het lijkt me zo dat elke printer softwarematig over een netwerk gebruikt kan worden. Er zit dus waarschijnlijk toch iets fout in je instellingen.

Btw ik heb géén HP software geinstalleerd, gewoon de standaard Win2k drivers en 'm geshared.

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

bij mij werkt het met me 720 soms wel en dan zonder iets te veranderen weer spontaan niet. Ik kan er geen pijl op trekken. Hij hangt aan een Win2k adv. server btw.

Mijn iRacing profiel