Ik heb dus Xfree86 4.1.0 draaien met Gnome 1.4 als windowmanager, nu heb ik het volgende probleem, normaal heb ik geen iconen op m'n desktop, maar als ik nautilus 1 keer start en weer afsluit heb ik wel heel mooie iconen op de desktop, weet iemand hoe ik dit voor mekaar krijg zonder eerst nautilus helemaal te moeten opstarten??, dus tijdens de opstart van Gnome..
In de Nautilus instellingen aangeven dat Nautilus de desktop mag / moet beheren.
dat lukt ook wel, maar ik moet nautilus eerst handmatig opstarten, voordat die iconen op mn desktop verschijnen... is dat normaal?Op donderdag 31 januari 2002 18:14 schreef wzzrd het volgende:
In de Nautilus instellingen aangeven dat Nautilus de desktop mag / moet beheren.
Verwijderd
Nee, bij mij doet ie dat automatisch....Op donderdag 31 januari 2002 18:24 schreef Tu-Tone het volgende:
[..]
dat lukt ook wel, maar ik moet nautilus eerst handmatig opstarten, voordat die iconen op mn desktop verschijnen... is dat normaal?
Kijk in preferences -> edit preferences -> windows & desktop -> use nautilus to draw your desktop, die moet aangevinkt staan. Zo niet, dan is dat je probleem
dat staat dus aangevinkt!Op donderdag 31 januari 2002 18:35 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
Nee, bij mij doet ie dat automatisch....
Kijk in preferences -> edit preferences -> windows & desktop -> use nautilus to draw your desktop, die moet aangevinkt staan. Zo niet, dan is dat je probleem
Pagina: 1