Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

1 internetverbinding, 2 pcs en 1 pc met "dode" verbinding

Pagina: 1
Acties:

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:55
Beste tweakers,

Ik heb hier op het werk 2 pcs tot mijn beschikking, die op dezelfde internetverbinding zitten aangesloten.
1 pc gebruik ik dagelijks en maak ik ook gebruik van het internet. De ander pc gebruik ik veel minder en gebruik ik geen internet op.

Sinds vanochtend kom ik op de 1e pc niet meer op internet. Firefox (versie 24.0) geeft aan "probleem bij het laden van de pagina" en server niet gevonden. Op de tweede pc (waar ik nu op zit) kom ik wel gewoon op internet en heb ik geen problemen.

Het viel mij de laatste tijd al op dat als ik iets via google zocht, dat het wat langer duurde voordat ik op de pagina kwam en dat er een langer adres in de zoekbalk kwam te staan met http://www.google.nl.....2.d2k of iets dergelijks....

Heeft iemand enig idee hoe dit komt? Ik heb alle geschiedenis, cookies etc verwijderd en schijfopruiming uitgevoerd. Kan ik nog op andere manieren cache wissen of andere opgeslagen bestanden? Is er misschien een programma wat ik (offline) kan draaien?

Bedankt voor de hulp.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

hier op het werk
De systeembeheerder inlichten en aan hem/haar overlaten om te zoeken op malware.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• AkkelDeFakkel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-11 15:45
Probeer via cmd -> ipconfig /flushdns
Misschien zou het daar aan kunnen liggen

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:55
F_J_K schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:27:
[...]

De systeembeheerder inlichten en aan hem/haar overlaten om te zoeken op malware.
Thanks voor de tip, maar we zijn een klein bv'tje zonder systeembeheerder.

Fraai nu, bij iedereen heeft nu de linker pc problemen met internet en met de rechter niet...

edit: na modem reset werkt het nu voorlopig weer..

[ Voor 6% gewijzigd door Roncom op 16-10-2013 11:54 ]

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-11 14:22

Pablo

Rito pls

google even op Winsockfix , programmatje doet wonderen

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Verwijderd

Roncom schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:52:
[...]

Thanks voor de tip, maar we zijn een klein bv'tje zonder systeembeheerder.

Fraai nu, bij iedereen heeft nu de linker pc problemen met internet en met de rechter niet...

edit: na modem reset werkt het nu voorlopig weer..
Tijd voor een vacature zeg ik zo.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:24:
[...]

Tijd voor een vacature zeg ik zo.
En dan reset die het modem voor je .. en dan

Iperf

Pagina: 1