Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Softwarematig PDF bestanden OCR scannen

Pagina: 1
Acties:

• FranzDJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-01 13:19
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een programma wat softwarematig pfd bestanden kan scannen, de bedoeling is eigenlijk dat ik een map kan selecteren met een flink aantal pdf bestanden en dat deze bestanden omgezet wordt naar een pdf formaat waar tekstherkenning in mogelijk is. Ik heb wel verschillende programma's geprobeerd maar deze blijven allemaal beperkt tot 1 pdf tegelijk.

Hebben jullie hier een mogelijkheid voor? :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bijvoorbeeld Abbyy Finereader ondersteunt batch processing en het monitoren van mappen om te scannen. Dat is dan wel de dure (corporate) versie dus vast geen optie, maar dan heb je wel wat zoektermen om te gebruiken. Misschien wil je even de handleidingen van de verschillende geprobeerde programma's langslopen op dergelijke functionaliteiten.

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 16-10-2013 11:18 . Reden: 'maarf' is geen woord ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• FranzDJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-01 13:19
Bedankt voor je reactie! dit is inderdaad wat ik zocht, was het nog niet tegengekomen.

• Matthis
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-06 13:45
Nuance Omnipage kan dit ook dmv de Omnipage Agent. Ik weet wel niet zo uit mijn hoofd of de Agent ook in de gewone consumentenversie aanwezig is.