Zoektocht naar goede speaker voor in de woonkamer/keuken

Pagina: 1
Acties:

• ralffoxx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-07-2025
Beste heren,

Ik ga binnenkort samenwonen met mijn meisje. Aangezien ik nu een werk kamer heb en al mijn apparatuur straks ook in een aparte kamer komt te staan zoek ik voor in de woonkamer/keuken een bluetooth of wifi speaker die genoeg geluid produceert om vanaf de laptop of mobiel even wat muziek aan te zetten als de tv of wat dan ook niet aan staat.
Ik wil dus geen hele installatie er neer zetten en dat wilt mijn meisje ook niet. Maar een aparte speaker die wel goed geluid geeft is wel gewenst. Nu kijk ik veel rond op google enzo maar kom vooral of Sonos apparatuur tegen die ik aan dure kant vind om af en toe wat muziek op te draaien. En of ik kom allemaal speakers tegen die draagbaar zijn wat ook niet nodig is aangezien het punt is waar die komt te staan toch wel een stroompunt zit.
Wat raden jullie aan? Wij gebruiken nu beide spotify mja via de laptop luisteren tijdens koken is ook eigenlijk niks.

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09-2025
Toch maar een portable aanraden, maar de Philips Fidelio P9, klinkt gewoon prima en gaat ook flink hard.

Verder komt het meeste wel in de buurt van de Sonos qua prijsklasse. Denk dan aan producten zoals de:
Monitor Audio Airstream WS-100
Audioengine A5+ (echter niet draadloos)
Canton Your Solo/Duo
Teufel Raumfeld M/One

/Edit:
Oh, nog een aanrader is de Ruark Audio MR1

[ Voor 7% gewijzigd door Swagger op 17-10-2013 01:56 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Simpel iPod dockje kopen en Spotify luisteren via je iPhone :)

Het zelf een Altec Lansing, geeft een prima geluid, zit rond de 90 euroaan als ik me niet vergis :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)