Mijn ouders hebben een storing met hun ingebouwde auto radio / navigatie systeem.
Ze hebben een Toyota B9010 navigatiesysteem ingebouwd zitten.
Na wat googlen schijnt dit een (uitgeklede) versie te zijn van de tns700

Het gaat dus om de bovenstaande unit
Het probleem:
Luisteren van radio is geen enkel probleem, over alle kanalen goed geluid.
Zodra er een cd / mp3 cd wordt aangezet valt continue het geluid aan de rechter kant weg.
Of het blijft de gehele rit stil, het begint te kraken of er komt een tijdje zuiver geluid uit.
Aangezien dit niet optreedt wanneer je naar de radio luistert kunnen we denk ik wel concluderen dat dit een defect in de radio is en niet in de speakers / bekabeling etc.
Wat zou er defect kunnen zijn waarom dit gebeurt en zou dit te repararen zijn? Een compleet nieuwe erin zetten is nogal een prijzige aangelegenheid.
Ze hebben een Toyota B9010 navigatiesysteem ingebouwd zitten.
Na wat googlen schijnt dit een (uitgeklede) versie te zijn van de tns700

Het gaat dus om de bovenstaande unit
Het probleem:
Luisteren van radio is geen enkel probleem, over alle kanalen goed geluid.
Zodra er een cd / mp3 cd wordt aangezet valt continue het geluid aan de rechter kant weg.
Of het blijft de gehele rit stil, het begint te kraken of er komt een tijdje zuiver geluid uit.
Aangezien dit niet optreedt wanneer je naar de radio luistert kunnen we denk ik wel concluderen dat dit een defect in de radio is en niet in de speakers / bekabeling etc.
Wat zou er defect kunnen zijn waarom dit gebeurt en zou dit te repararen zijn? Een compleet nieuwe erin zetten is nogal een prijzige aangelegenheid.