VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
doe eens man smb.conf
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
bovenstaande commando roept een scriptje aan wat aantal geprinte pagina's e.d. telt, hier kan je je normale print commando neerzetten.[LaserJet 5M]
comment = HP LaserJet 5M - Printer only for internal use.
hosts allow = -knip ip adressen met printrechten-
hosts deny = 0.0.0.0/32
path = /usr/spool/public
print command = /sbin/printcount %I -h -r -P%p %s
je printcap kan je normaal instellen, hier hoeft niets anders in dan wat er normaal staat om rechtstreeks te printen.user = laserjet
force user = laserjet
printable = yes
printer = remote
printer driver = HP LaserJet 5M
writeable = false
maakt niet uit hoeveel.Op woensdag 06 juni 2001 16:15 schreef x-force het volgende:
en dit grappie doet ie ook met 10 printers ??
je maakt voor elke printer een entry in je printcap, en je maakt voor elke printer een entry in je smb.conf , met de printer= parameter in smb.conf stel je in welke printer uit je printcap je aan welke samba-share-printer koppelt
is dat bij jouw ook zo of moet dat geen verschil maken ??
ik loop stage op een bedrijf en daar moest ik het uitzoeken en ik kwam er niet meer uit dus dan maar GoT enne zal morgen aanbeginnen.....