Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond,

ik heb een lange tijd orders geplaatst bij dealextreme. Altijd alles netjes geregeld en aangekomen.. Nu was het tijd voor iets nieuws en heb besloten een goedkoop hebbedingetje te bestellen bij focalprice. Dit heb ik grotendeels gedaan omdat ik wilde testen of deze site echt betrouwbaar is. nu heb ik mijn order geplaatst en zie ik bij mijn adresgegevens alles correct staan alleen staat mijn provincie er niet bij. Zouden hierdoor problemem kunnen ontstaan?

Tevens heb ik ook geen mail gehad met mijn order, is dit bij een van jullie al eens voorgekomen? Wat zijn jullie ervaringen met deze site?

bij voorbaat dank!

SVTJE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:54

TommieW

Numa numa.

Provincie maakt meestal niets uit. Het invullen van een provincie is meer voor in Amerika, om staten aan te geven. Zolang je je adres, postcode, plaatsnaam en land hebt ingevuld komt het wel goed.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Geen ervaringen met de site, maar provincie is hier in NL eigenlijk van ondergeschikt belang. De postcode maakt al duidelijk welke plaats bedoeld wordt, ook al komt een plaats meerdere keren voor in verschilllende provincies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke dat is mooi, krijg nu een mail met mijn order, alleen staat er nu bij total price 0.00. vreemd, bij status staat wel "paid"

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met deze site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:16

Wildfire

Joy to the world!

Zoals in [Ervaringen] Online shoppen in China te lezen is, betreft het bij FocalPrice één van de bekendere en betrouwbare Chinese webshops :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik heb zelf goede ervaringen met focalprice , en zoals Wildfire al zegt , in het china shopping topic is men ook goed tevreden

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• techetga
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-10 15:29
Ik had een keer de verkeerde postcode ingevoerd, dat kwam ook gewoon aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreestyleFrl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:44
Ik heb al vele bestellingen geplaatst daar. Alles netjes verzonden en aangekomen dus een betrouwbare site.
Die provincie moet niet uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterdome
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 17:47
Provincie maakt niks uit. Pas geleden in Amerika stickers besteld, op het pakketje dat binnenkwam stond als provincie ''none''. Ondanks dat, toch goed aangekomen. Ze kijken denk ik alleen naar land, postcode en huisnummer denk ik.
Pagina: 1