Toon posts:

Mini Itx gaming build

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben op zoek voor mijn een vriendin een kleine deskop voor die ze makkelijk kan verplaatsen.Mijn idee was dus om zelf een klein itx computer in elkaar te zetten. Het gaat trouwens voor de spellen zoals de sims 3 en de uitbreidingspakketen
Ik ben zelf al in bezit van een aantal onderdelen. De videokaart heb ik al en ik heb nog harde schijven en een ssd liggen.

Ik heb al een aantal onderdelen uitgezocht.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Pentium G2120 Boxed€ 55,45€ 55,45
1Asus P8H61-I LX R2.0€ 52,79€ 52,79
1Sapphire HD 6850 1GB GDDR5 PCIE€ 0,-€ 0,-
1Chieftec FI-01B€ 51,65€ 51,65
1Kingston HyperX Blu KHX1600C9AD3B1K2/4G€ 42,38€ 42,38
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 202,27

Gaat dit wel samen met psu? Er zit 200 watt in. En kan ik hier de sims 3 op high settings spelen. Zijn er eventueel verbeter punten moederbord of processor dan hoord ik het. Qua budget kan er nog paar tientjes bij.

Met vriendelijke groet ,

Mark

Verwijderd

Topicstarter
Gaat dit samen qua energie verbruik?

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:36

Thomg

Aww yiss

Ik zou gewoon altijd een losse voeding aanschaffen, voedingen in kasten zet ik altijd mijn vraagtekens achter.

Voor de rest is het wel prima.

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 15:58
Volgens mij kan er geen ATX-voeding in die kast.

Verwijderd

Topicstarter
Welke voeding zal ik dan nemen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens al een andere kast waar een atx voeding inpast. Mijn laatste vraag is of ik met deze setup sims 3 op hoogste settings kan spelen?

• bart1133
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-02 11:43
www.game-debate.com

hierin een profiel aanmaken, kan je die pc samenstellen. en zo kan je zien welke games je al dan niet kan draaien op welke setting

Verwijderd

Topicstarter
Maar mijn vraag is of de processor voldoende is voor games zoals de sims 3 . De rest zal geen bottelneck zijn.
Pagina: 1