Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe verwijder ik PDF-Add in for 2007 Microsoft Office

Pagina: 1
Acties:

• Exate
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-08-2023
Het lukte me eerst niet om bestanden als PDF op te slaan en had ik een het bestand PDF-Add in for 2007 Microsoft Office programs gedownload, en daarmee wou het ook niet.
Nu de juiste plugin gevonden maar nu lukt het me niet om die add-in te verwijderen.
De Download kon ik vinden en verwijderen maar de overige software niet.

Als ik nu op word 2007 iets wilt opslaan krijg ik het volgende:
http://www.imgdumper.nl/uploads7/525c39c8c26de/525c39c8bb1ab-Error.png

De bovenste 2 komen als eerst en als ik op Retry druk komt het er weer te staan en als ik op cancel druk krijg ik het laatste bericht.

En het lukt me niet op dingen dan op te slaan, want die popups verschijnen steeds.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat staat er precies in die foutmeldingen? Ik neem aan dat je de foutmeldingen al langs Google hebt gehaald dus copypaste even voor de mensen die willen meedenken :)

Overigens: gewoon uninstallen? http://www.microsoft.com/en-au/download/details.aspx?id=7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Exate
Wat er komt te staan staat in de link met afbeelding.
En het was helaas niet via Microsoft gedownload maar via download.cnet.com wat ik sowieso niet had moeten doen blijkbaar.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Even de versie van Microsoft downloaden en kijken of je hem met die installer kunt verwijderen misschien?

Desktop | Server | Laptop

• Exate
Nee, lukt helaas ook niet.

• Exate
Iemand nog een idee?

• Exate
Bumpje

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

FWIW: ikzelf ga niet de moeite nemen de meldingen te bekijken als jij niet eens de moeite neemt ctrl-c ctrl-v te doen. Best kans dat de gemiddelde Tweaker-die-geen-extern-plaatje-bekijkt dat ook doet.. Ajb voortaan even na te denken met %anderen ;)

Ikzelf kom overigens niet verder dan de tip voortaan niet meer van vage bronnen te downloaden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1