[CS] config.cfg te groot?

Pagina: 1
Acties:

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Ik heb aardig wat regeltjes in mn config.cfg staan, maar toen ik op een gegeven moment dingen wou toevoegen slaat ie het wel op, maar zosnel ik CS opstart heeft ie ze automatisch verwijderd! :? echt really weird, dus nou ben ik mn autoexec.cfg maar aan het volproppen met regeltjes, dat werkt ook wel, maar kan het zijn dat er een max groote aan je config zit ofzo?

En nee.. hij staat niet op alleen-lezen ofzo.. gewoon archief ;)

Thx..

dunno

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

cfg's kunnen niet groter zijn dan 6 Kb dacht ik, ik heb er ook 3

advanced0.cfg
advanced1.cfg
advanced2.cfg

elke voorgaande config roept de volgende aan

config.cfg moet je eigenlijk niets inzetten, want daar schrijft HL zefl zijn troep weg -> deze wordt dus steeds overschreven

in autoexec.cfg staat bij mij alleen

exec advanced0.cfg

in 0 staan al me keybindigs/controls/instellingen

in 1 staat me buy menu

in 2 staan me text aliassen en bindings

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• rove
ok.. dan blijf ik mn autoexec maar volgooien totdat die ook vol zit :) Thx 4 de info...

dunno

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 16:07 schreef RoVe het volgende:
ok.. dan blijf ik mn autoexec maar volgooien totdat die ook vol zit :) Thx 4 de info...
Das ook niet slim, je kan beter doen zoals bokkie zegt, met verschillende files. En deze dan weer aanroepen.

• rove
Op woensdag 06 juni 2001 16:20 schreef --BoBo-- het volgende:

[..]

Das ook niet slim, je kan beter doen zoals bokkie zegt, met verschillende files. En deze dan weer aanroepen.
Uhm.. sarcastisch bedoeld..

dunno

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
aliases e.d. kan je niet kwijt in je config.cfg......die moeten in een andere/aparte config.....

Verwijderd

volgens mij is het zo dat als je binds maakt(buy,say whatever) op een knop die HL al voor een andere functie heeft weggezet, dat hij dan word overschreven. vul je dus een zooi toetsen in, die HL niet standaard gebruikt, is er(in ieder geval bij mij) niks aan de hand. ff opletten welke toetsen je wel of niet kan gebruiken dus
Pagina: 1