Foutje of niet? Monitor kostte hiervoor €630.
Edit: Central Point heeft de prijs inmiddels aangepast.
[ Voor 6% gewijzigd door Maxiootje op 15-10-2013 17:29 . Reden: update ]
Foutje of niet? Monitor kostte hiervoor €630.
[ Voor 6% gewijzigd door Maxiootje op 15-10-2013 17:29 . Reden: update ]
'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell
[ Voor 52% gewijzigd door Switchie op 15-10-2013 17:27 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Switchie schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:14:
Besteld bij 4launch, we gaan het meemaken
Bij central point kost hij inmiddels weer ;
535,- excl.btw
647,35 incl.btw
Op voorraad (2
Haha nee absoluut niet.
En nu maar rustig afwachtenBeste heer/mevrouw,
Op uw site staat momenteel bovengenoemde monitor aangeboden, voor de scherpe prijs van € 117.50
Aangezien dit voor deze monitor een erg goede prijs is, heb ik er natuurlijk direct ééntje besteld.
Helaas komt het voor dat als iets té mooi lijkt, het dit ook vaak is.
Vandaar dat ik middels deze weg graag bevestigd heb dat dit inderdaad de correcte prijs is.
Dit alvorens ik mijn aanbetaling stort.
Alvast bedankt,
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Serieus, is dit niet slapende honden wakker maken!?Switchie schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:53:
[...]
Haha nee absoluut niet.
Sterker nog, aangezien ik heb gekozen voor de optie "vooraf betalen", heb ik direct de volgende mail naar ze gestuurd;
[...]
En nu maar rustig afwachten
Niet
Ik vond de bewoordingen ook iets wonderlijk ja. Maar goed, ook met een andere tekst krijg je hem niet hoorRadjesh schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:59:
Serieus, is dit niet slapende honden wakker maken!?
Nickname does not reflect reality
liever slapende honden wakker maken dan rompslomp over terugbetalingen en complete scheldkanonnades hier in het topic...Radjesh schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:59:
[...]
Serieus, is dit niet slapende honden wakker maken!?
Ahja reken er ook niet op hoorBrad Pitt schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:00:
[...]
Ik vond de bewoordingen ook iets wonderlijk ja. Maar goed, ook met een andere tekst krijg je hem niet hoor
Niet
dat "gedoe" heb ik nu juist getackeld door niet met ideal te betalen en keurig een mailtje die kant op te doen.Brad Pitt schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:06:
[...]
Gewoon zoiets niet bestellen dan. Nul gedoe achteraf.
Er is imho een verschil tussen "goedendag, kunt u mij vertellen of de prijs van artikel X op uw site klopt" en "ik denk dat u een artikel voor een veel te lage, foute, prijs op uw site heeft staan. klopt deze prijs écht!?"Switchie schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:11:
dat "gedoe" heb ik nu juist getackeld door niet met ideal te betalen en keurig een mailtje die kant op te doen.
hoewel ik het verder volledig met je eens ben dat de kans op uitlevering zeer gering is, vind ik het toch nog wel het gokje waard. baat het niet schaadt het niet
Lol dus ditBrad Pitt schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:13:
[...]
Er is imho een verschil tussen "goedendag, kunt u mij vertellen of de prijs van artikel X op uw site klopt" en "ik denk dat u een artikel voor een veel te lage, foute, prijs op uw site heeft staan. klopt deze prijs écht!?"
Niet
Alsof er bij hen geen lampje gaat branden als je het op jouw manier zou vragen...Brad Pitt schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:13:
[...]
Er is imho een verschil tussen "goedendag, kunt u mij vertellen of de prijs van artikel X op uw site klopt" en "ik denk dat u een artikel voor een veel te lage, foute, prijs op uw site heeft staan. klopt deze prijs écht!?"
Als je daadwerkelijk geen nuance-verschil ziet en het zelfs "Switchie schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:20:
Alsof er bij hen geen lampje gaat branden als je het op jouw manier zou vragen...
Natuurlijk snap ik het nuancheverschil. Strekking blijft echter; "prijs klopt waarschijnlijk niet".Brad Pitt schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:22:
[...]
Als je daadwerkelijk geen nuance-verschil ziet en het zelfs "" vindt is het wat mij betreft klaar
Niet
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:52:
ik ga hier werk van maken
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
LOL! Denk dat je weinig kans maakt , maar succes henk3412Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:52:
Niet
Laat gaan, Don Quichotte, dit was duidelijk een foutje en ze herstellen het snel en netjes.Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:52:
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq