Ik heb sinds kort een videokaart gehaald op marktplaats. Het gaat om de Asus 650ti 1gb
Maar bij het aansluiten krijg ik echter geen beeld. De pc start gewoon op en na een tijdje hoor het start geluid van windows bij het laden van desktop.
Hier voor had ik een Msi 6670 inmiddels is die verkocht.
Bij het aansluiten heb ik de 6pin voeding aangesloten op de videokaart en er brand een groen lichtje op de kaart.
De bios van me mobo is geupdate naar de nieuwste versie. In de bios al geprobeerd onboard video uit te schakelen en primary video pci-e als first boot.
Heb de videokaart meegenomen naar een vriend en daar aangesloten met succes. weet de specificaties van zijn pc niet. Op dit moment draai ik onboard video.
Ik zat te twijfelen of me voeding niet voldoende is. Maar naar wat lezen lijkt ~400watt voldoende
http://www.geforce.com/ha...-gtx-650ti/specifications
Weet iemand misschien wat het probleem kan zijn?
Mijn systeem specificaties (geen OC)
AMD Phenom II x4 955
Asrock 880GM-LE FX
Coolermaster RS-500-ACAB-L3 (432 watt +12v)
8gb ram
Maar bij het aansluiten krijg ik echter geen beeld. De pc start gewoon op en na een tijdje hoor het start geluid van windows bij het laden van desktop.
Hier voor had ik een Msi 6670 inmiddels is die verkocht.
Bij het aansluiten heb ik de 6pin voeding aangesloten op de videokaart en er brand een groen lichtje op de kaart.
De bios van me mobo is geupdate naar de nieuwste versie. In de bios al geprobeerd onboard video uit te schakelen en primary video pci-e als first boot.
Heb de videokaart meegenomen naar een vriend en daar aangesloten met succes. weet de specificaties van zijn pc niet. Op dit moment draai ik onboard video.
Ik zat te twijfelen of me voeding niet voldoende is. Maar naar wat lezen lijkt ~400watt voldoende
http://www.geforce.com/ha...-gtx-650ti/specifications
Weet iemand misschien wat het probleem kan zijn?
Mijn systeem specificaties (geen OC)
AMD Phenom II x4 955
Asrock 880GM-LE FX
Coolermaster RS-500-ACAB-L3 (432 watt +12v)
8gb ram