Vind het artikel lastig te lezen. Ik heb meermaals het gevoel tegen ontkenningen aan te lopen.
Twee voorbeelden:
Ik snap wel wat er staat maar echt duidelijk is het niet.
Twee voorbeelden:
Is die nu wel snel of niet?Eerst moeten fabrikanten als Nokia en HTC hun firmware aanpassen, waarna providers de update moeten testen. Je kunt enkele maanden verder zijn voordat de melding in je beeld verschijnt.
De update kan gelijktijdig voor alle telefoons worden uitgerold
Er staat al nergens dat de kans zou bestaan dat er data (/instellingen) verloren zouden gaan. Deze zin komt op mij dus over als een verrassing. Waarom zou er na een update iets verloren zijn? "Teruggezet" vind ik dus opvallend.Alle apps, instellingen en zelfs de indeling van het scherm met live tiles worden gewoon teruggezet; alles staat hetzelfde als voor de update.
Krijg je nu wel fabrikantupdates of niet?Microsoft geeft er wel een duidelijke waarschuwing bij dat je door het uitvoeren van de Update niet meer terug kunt en geen updates kunt ontvangen van de fabrikant zelf of van de chipleverancier. Volgens Microsoft komt de update van HTC, Samsung of Nokia gewoon over de preview heen.
Is dit een wilde gok of is dit uitgeprobeerd? Apps die blijven hangen bij mij kan ik gewoon sluiten met "<-" namelijk.Misschien is het vooral handig voor apps die blijven hangen, waardoor je ze kunt killen zonder de telefoon te hoeven rebooten.
Ik snap wel wat er staat maar echt duidelijk is het niet.
[ Voor 28% gewijzigd door Eagle Creek op 15-10-2013 15:34 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~