HELP! Prullenbak leeggemaakt

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

• kevinspui
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-11-2025
Lieve lieve lieve tweakers,

Ik heb een best groot probleem :| !

Ik was foto's op mijn harde schijf aan het verplaatsen van de ene naar de andere map, en heb op een gegeven moment een map verwijderd, die ik nog niet gekopieerd had naar de nieuwe locatie.

Toen ik de prullenbak wilde leegmaken, werd mij nog gevraagd of ik het wel zeker wist om deze map te verwijderen, en heb uit automatisme op ja gedrukt omdat prullenbak dit wel vaker vraagt.

Nu kan ik de foto's niet meer vinden :'( !!!

Is er een manier om dit terug te vinden ??

Mijn dank is oprecht groot O-)

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-12-2025

Ultimation

Het is als Appels en peren

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

kevinspui schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:02:
Lieve lieve lieve tweakers,

Ik heb een best groot probleem :| !

Ik was foto's op mijn harde schijf aan het verplaatsen van de ene naar de andere map, en heb op een gegeven moment een map verwijderd, die ik nog niet gekopieerd had naar de nieuwe locatie.

Toen ik de prullenbak wilde leegmaken, werd mij nog gevraagd of ik het wel zeker wist om deze map te verwijderen, en heb uit automatisme op ja gedrukt omdat prullenbak dit wel vaker vraagt.

Nu kan ik de foto's niet meer vinden :'( !!!

Is er een manier om dit terug te vinden ??

Mijn dank is oprecht groot O-)
Wanneer je bestanden verwijdert in windows wordt eigenlijk alleen de snelkoppeling naar dit bestand verwijderd. De data blijft op de hardeschijf staan tot dat deze blokken herschreven worden.
Hierdoor is het mogelijk om met bepaalde programmas de data gewoon terug te halen.
één van die programma's is bijvoorbeeld Recuva

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01 19:33

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Wat je ook doet. STOP MET SCHRIJVEN op de disk. simpelste manier is die pc uit te zetten en het nu uit te zoeken op een andere pc.

hoe meer je doet, (browsen, recovery programma's installeren op die schijf), hoe meer er verloren kan gaan.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Zoek zelf even op over undelete mogelijkheden. Zo'n kansloos helpdesk-topic gaat het hem niet worden. ;)

Verder @Ultimation: LMGTFY-links worden op GoT niet gewaardeerd. Voortaan gewoon google-tags dus; er is UBB code daarvoor.

Dit topic is gesloten.